GTA5VehicleFreak Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Wat heb jij voor nieuwe dingen ontdekt in de Next-Gen versie van GTA 5. Natuurlijk is er al bekend wat de grootste veranderingen zijn die R* heeft gepleegd, maar er zijn ook genoeg kleine nieuwe dingen. Ik trap af: In GTA Online kan je nu je loopstijl van je character aanpassen. Reageren
scania v8 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Je kunt nu de flashlight op een wapen zelf aan en uit zetten Reageren
MisterJacker Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Je kunt nu de flashlight op een wapen zelf aan en uit zetten dat was al mogelijk in GTA op ps3 en xbox360 Reageren
scania v8 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 O, het viel me nu pas op Reageren
Shopke Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ik heb katten, konijnen, nieuwe hondenrassen gezien. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Als je in passive mode bent (GTA Online), worden de andere players doorzichtbaar en kunnen ze je niet meer raken. Ook niet met een brandweerwagen. Ik was vergeten om te checken of men je wel kan raken als je in een vehicle zit. Reageren
Shopke Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Bij de kapper kun je ook borsthaar aanmaken en/of laten knippen . Daar kun je trouwens ook kiezen uit verschillende kleuren lenzen. Bewerkt: 18 november 2014 door Shopke Reageren
AOSY86 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik zag tijdens 1e missie van Franklin (&Lamar) groepje van 3 personen fietsen (zoals scooter brothers). Het viel me niet op bij ps3 versie. Reageren
Shopke Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Is ook op de PS3 versie . Reageren
Alchemy Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Dat je dus kunt veranderen in één van de 27 dieren die in het spel zitten. is dus een easteregg en misschien een beetje een spoiler... Reageren
Joriz Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Dat de verborgen deur in Michael De Santa zijn huis die GTAKevin023 had gevonden niet meer aanwezig is en dat Rockstar Games dit dus heeft gerepareerd. Waarschijnlijk heeft iemand van Rockstar Games dus GTAKevin023 zijn topic gezien. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 De nieuwe muziek. Zitten echt een paar fantastische nummers tussen! Reageren
FGras Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Dat de verborgen deur in Michael De Santa zijn huis die GTAKevin023 had gevonden niet meer aanwezig is en dat Rockstar Games dit dus heeft gerepareerd. Waarschijnlijk heeft iemand van Rockstar Games dus GTAKevin023 zijn topic gezien. In de week nadat hij dit meldde kwamen al snel de grootste GTA youtubers met een filmpje van dit nieuws Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Niet zo spectaculiar namelijk dat in de Penumbra Maibatsu het digitale display van de autoradio het radiostation en het nummer plus band/zanger aangeeft wat erop dat moment gedraaid wordt, za ongetwijfeld in meerdere auto`` s aanwezig zijn Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Is het niet beter om het overzichtelijk te houden en alles in één topic te plaatsen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.