Jump to content

Gta Update 1:18 ?


harry1985

Recommended Posts

Ik ben serieus nu al een half uur aan het updaten en moet nog 92 minuten. Geen idee wat ze hebben veranderd, maar ik ben er nu al ontevreden over.

Waarschijnlijk is de halve wereld aan het updaten. Dus geduld is een schone zaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Had vanmorgen ook de update naar 1.18 dit is de releaselog:beide zijn voor xbox 1151mb en waren beide binnen enkele minuten bijgewerkt.

oN5S2RV.png

Dit is nog de releaselog van de day one patch

qjXBPcs.png

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Update 1.18 van Grand Theft Auto V is inderdaad gisteren voor PlayStation 3 en Xbox 360 uitgerold. De 65 MB update repareert niet veel meer dan een issue met voertuigdata.

De volgende update wordt zeer waarschijnlijk (als we R* mogen geloven ...) de GTA Online heists. Zodra ik meer weet over een grote update en/of de heists zet ik het natuurlijk in het nieuws.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb ik die "upload" eigenlijk gedaan ????? NIETS veranderd eraan ! Nog steeds alle wagens weg bij Michael, Trevor, Franklin en verder niets bijzonder gezien. Het zou gaan om een update om problemen wagens? Niets merk ik ervan, steeds blijven de wagens verdwijnen en enige wat men mij kan zeggen na men topics,: Tja een bug. Daar moet ik het mee? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een waardeloze schijt update. 10 minuten van.m'n leven aan verspild en er is niks veranderd hoow.gif

Waarom moet elke patch dan meteen een grote uitbreiding zijn? Niet elke patch is uberhaubt tot nu toe een uitbreiding geweest. Diverse repareren ook dingen op de achtergrond, wat zeker zo fijn is aangezien het enkel voor een stabieler spel zorgt. Ik vind het fijn dat Rockstar Games gewoon door blijft gaan van verbeteren van GTA Online, of het nou voor meer functionaliteit of stabiliteit zorgt lijkt mij beide zeer wenselijk.

Daar wil ik wel een paar minuten voor wachten.

@Sanchezmoto: Ik ben bang dat jij een ander probleem hebt. Deze fix ging enkel om spelers voertuigdata in GTA Online.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Joriz : inderdaad en ik ben niet de enige met dit probleem. Er zijn nog veel spelers die opeens hun wagens kwijt zijn na het openen van Online. Elke maal als ik speel via Michael, Franklin of Trevor, blijven mijn 4 wagens in de garage maar de 2 wagens in de garage aan hun huis zijn weg en kan je terugvinden bij politie tegen 250$ . Heb al gedacht van heel mijn gewone GTA opnieuw te spelen van 0 maar weet niet 100% of mijn Online karakter dan zelfde blijft. Normaal wel denk ik. Eens proberen en als Online ook weg zal zijn dan is het voor mij gedaan met GTA5 en ga ik terug met Lego spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...