Jump to content

Gta Update 1:18 ?


harry1985

Recommended Posts

@ Joriz : inderdaad en ik ben niet de enige met dit probleem. Er zijn nog veel spelers die opeens hun wagens kwijt zijn na het openen van Online. Elke maal als ik speel via Michael, Franklin of Trevor, blijven mijn 4 wagens in de garage maar de 2 wagens in de garage aan hun huis zijn weg en kan je terugvinden bij politie tegen 250$ . Heb al gedacht van heel mijn gewone GTA opnieuw te spelen van 0 maar weet niet 100% of mijn Online karakter dan zelfde blijft. Normaal wel denk ik. Eens proberen en als Online ook weg zal zijn dan is het voor mij gedaan met GTA5 en ga ik terug met Lego spelen :D

Ondertussen weten we wel wat probleem je hebt en je bent niet de enige maar tot nu toe is er nog steeds geen oplossing voor. Het is vervelend maar je zult er gewoon mee moeten leren leven ;).

Jouw online vooruitgang staat volledig los van het SP gebeuren dus daar verandert niks aan, wat je eigenlijk wel al weet aangezien je het in meerdere topics blijft vragen en we je iedere keer hetzelfde antwoord geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ondertussen alles gewist van de "normale GTA" en helemaal opnieuw van 0 begonnen met het spel en voorlopig blijven de wagens staan. Zou het misschien kunnen dat de wagens verdwijnen als je een wagen in de garage zet die uit de lijst komt van 22 andere wagens die je krijgt? Dat zulke wagen misschien voor het probleem zorgt? Eens zien wat hij geeft als ik deze avond weer opstart.

Link to comment
Delen op andere websites

ik verlies die auto's ook in de garage bij huis maar als ik voor ik online ga het spel gewoon opsla en als ik online ga en later offline het sp spel niet opsla dan heb ik mijn auto de volgende keer dat ik het spel start wel gewoon in de garage bij mijn huis staan. daarom sla ik altijd het spel op voor ik online ga en als ik offline ga sla ik het sp spel niet op. misschien kun je dit ook eens proberen sanchezmoto

Link to comment
Delen op andere websites

ik verlies die auto's ook in de garage bij huis maar als ik voor ik online ga het spel gewoon opsla en als ik online ga en later offline het sp spel niet opsla dan heb ik mijn auto de volgende keer dat ik het spel start wel gewoon in de garage bij mijn huis staan. daarom sla ik altijd het spel op voor ik online ga en als ik offline ga sla ik het sp spel niet op. misschien kun je dit ook eens proberen sanchezmoto

heb ik al vaak op die manier geprobeert maar tevergeefs, zelfde effect. Afwachten of ze er straks nog instaan. Maar ik denk eerder dat het komt omdat de wagen afkomstig is uit de lijst als je in je 4x garage bent.
Link to comment
Delen op andere websites

ik verlies die auto's ook in de garage bij huis maar als ik voor ik online ga het spel gewoon opsla en als ik online ga en later offline het sp spel niet opsla dan heb ik mijn auto de volgende keer dat ik het spel start wel gewoon in de garage bij mijn huis staan. daarom sla ik altijd het spel op voor ik online ga en als ik offline ga sla ik het sp spel niet op. misschien kun je dit ook eens proberen sanchezmoto

heb ik al vaak op die manier geprobeert maar tevergeefs, zelfde effect. Afwachten of ze er straks nog instaan. Maar ik denk eerder dat het komt omdat de wagen afkomstig is uit de lijst als je in je 4x garage bent.

nee want ik heb in de garage bij franklin een zentorno staan en die komt gewoon zoals ik zei terug in de garage zoals ik het doe. en dat is ook een auto uit de speciale lijst van de 4 car garage

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu voor mij 300% zeker dat het door ONLINE scheelt ! Want heb 4x na elkaar een spel gespeeld via de gewone GTA en alle wagens bleven op hun plaats in zowel huisgarage als 4x garage !!!! Dan speel ik 1x Online en ga daarna weer terug naar Michael en alle 2 wagens zijn weg in de huisgarage en de Zentorno die in de 4x garage stond, was opeens op straat te vinden aan Michael zijn huis !!!! Erger wordt het wanneer ik die Zentorno (die ik helemaal niet had aangeraakt) terug reed naar de 4x garage en tot mijn verbazing iddentiek dezelfe Zentorno in dezelfde kleuren, gewoon simpelweg OOK nog in de garage stond !!! Dus nu heb ik 2x iddentiek dezelfde wagen (een kloon) en de andere wagens zijn foetsie !!!

Ben het echt zowat beu ermee !!! Men VERPLICHT om PS4 te kopen !!!!! En JA nu zal ik weer bakken kritiek krijgen van andere die me gaan zeggen dat ik men smoel maar beter hou !

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu voor mij 300% zeker dat het door ONLINE scheelt ! Want heb 4x na elkaar een spel gespeeld via de gewone GTA en alle wagens bleven op hun plaats in zowel huisgarage als 4x garage !!!! Dan speel ik 1x Online en ga daarna weer terug naar Michael en alle 2 wagens zijn weg in de huisgarage en de Zentorno die in de 4x garage stond, was opeens op straat te vinden aan Michael zijn huis !!!! Erger wordt het wanneer ik die Zentorno (die ik helemaal niet had aangeraakt) terug reed naar de 4x garage en tot mijn verbazing iddentiek dezelfe Zentorno in dezelfde kleuren, gewoon simpelweg OOK nog in de garage stond !!! Dus nu heb ik 2x iddentiek dezelfde wagen (een kloon) en de andere wagens zijn foetsie !!!

Ben het echt zowat beu ermee !!! Men VERPLICHT om PS4 te kopen !!!!! En JA nu zal ik weer bakken kritiek krijgen van andere die me gaan zeggen dat ik men smoel maar beter hou !

Single Player en Online staan los van mekaar dus lijkt het me echt wel straf dat het daaraan zou liggen. Het kan eraan liggen maar dan is het een bug waar jij (en anderen) jammer genoeg last van hebben. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je je zo druk kunt maken om zoiets klein. Het is vervelend ja maar het is niet dat je ver moet zoeken naar je voertuig.

Je zegt dat je verplicht bent een PS4 te kopen .. denk je nu echt dat daar alles tip top verloopt? Gewoon geduld hebben, Rockstar is er heus wel aan het werken om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen maar het heeft tijd nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu voor mij 300% zeker dat het door ONLINE scheelt ! Want heb 4x na elkaar een spel gespeeld via de gewone GTA en alle wagens bleven op hun plaats in zowel huisgarage als 4x garage !!!! Dan speel ik 1x Online en ga daarna weer terug naar Michael en alle 2 wagens zijn weg in de huisgarage en de Zentorno die in de 4x garage stond, was opeens op straat te vinden aan Michael zijn huis !!!! Erger wordt het wanneer ik die Zentorno (die ik helemaal niet had aangeraakt) terug reed naar de 4x garage en tot mijn verbazing iddentiek dezelfe Zentorno in dezelfde kleuren, gewoon simpelweg OOK nog in de garage stond !!! Dus nu heb ik 2x iddentiek dezelfde wagen (een kloon) en de andere wagens zijn foetsie !!!

Ben het echt zowat beu ermee !!! Men VERPLICHT om PS4 te kopen !!!!! En JA nu zal ik weer bakken kritiek krijgen van andere die me gaan zeggen dat ik men smoel maar beter hou !

Single Player en Online staan los van mekaar dus lijkt het me echt wel straf dat het daaraan zou liggen. Het kan eraan liggen maar dan is het een bug waar jij (en anderen) jammer genoeg last van hebben. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je je zo druk kunt maken om zoiets klein. Het is vervelend ja maar het is niet dat je ver moet zoeken naar je voertuig.

Je zegt dat je verplicht bent een PS4 te kopen .. denk je nu echt dat daar alles tip top verloopt? Gewoon geduld hebben, Rockstar is er heus wel aan het werken om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen maar het heeft tijd nodig.

Waarom zeg je dan steeds dat het niets met Online te maken heeft als het enkel en alleen voorkomt als ik Online opzet. Als ik gewoon speel heb ik het nooit voor ;) en even tijd nodig, het probleem is al meer dan 6 maand

Link to comment
Delen op andere websites

ok nu weer on topic graag mensen. elkaar afzeiken op een forum is niet nodig.

en sanchezmoto dit topic ging over de update 1.18 en niet over jou auto's die nog steeds verdwijnen. als je toch een oplossing wilt voor je probleem zou ik een bericht sturen naar rockstar

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de onzinnige en kinderachtige reacties hierboven weggehaald, hou het eens volwassen jongens.

Als ik gewoon speel heb ik het nooit voor ;)

I dare to disagree.

Ik heb geen Online en speel het nooit, maar ik heb al voertuigen weten verdwijnen. Het is hoogstwaarschijnlijk zoals hierboven al eens aangehaald een gevolg van het tijdelijk opslagen van de game (en dus bij het herladen gaat het fout). Kan ik een alternatieve manier aanbieden waardoor je voertuigen blijven staan? Helaas, maar bij mij is het ondertussen al 8 maanden geleden dat er nog een voertuig is verdwenen dus op een manier verbaast het me toch dat het blijkbaar nog kan gebeuren.

Iets waar je altijd op moet letten: Nooit de game saven (AutoSave & QuickSave voornamelijjk) wanneer er een garagepoort openstaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de onzinnige en kinderachtige reacties hierboven weggehaald, hou het eens volwassen jongens.

Als ik gewoon speel heb ik het nooit voor ;)

I dare to disagree.

Ik heb geen Online en speel het nooit, maar ik heb al voertuigen weten verdwijnen. Het is hoogstwaarschijnlijk zoals hierboven al eens aangehaald een gevolg van het tijdelijk opslagen van de game (en dus bij het herladen gaat het fout). Kan ik een alternatieve manier aanbieden waardoor je voertuigen blijven staan? Helaas, maar bij mij is het ondertussen al 8 maanden geleden dat er nog een voertuig is verdwenen dus op een manier verbaast het me toch dat het blijkbaar nog kan gebeuren.

Iets waar je altijd op moet letten: Nooit de game saven (AutoSave & QuickSave voornamelijjk) wanneer er een garagepoort openstaat.

Garagepoort is altijd gesloten als ik afsluit. Nuja, eigenlijk mag ik er niets meer over zeggen want men heeft hier in mijn plaatst beslist dat ik moet zwijgen !!!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...