gammie_ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb vanochtend ondekt dat je in zo'n schip kan die in het water licht als je er naar toe zwemt en aan boord klimt dan naar binnen gaat zie je een kamertje en als je nog verder naar benede gaat zie je allemaal loods liggen in een laag water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Dat staat vast wel in de walktrough en anders had je het even hier moeten plaatsen Bewerkt: 24 juli 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb vanochtend ondekt dat je in zo'n schip kan die in het water licht als je er naar toe zwemt en aan boord klimt dan naar binnen gaat zie je een kamertje en als je nog verder naar benede gaat zie je allemaal loods liggen in een laag water kan je ff kaartje posten welk schip? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken succes :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken succes :lol: :lol: :lol: en dan... Volgens mij staat er niet in de walktrough op welke schepen je kan. En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken succes :lol: :lol: :lol: en dan... Volgens mij staat er niet in de walktrough op welke schepen je kan. En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen. Sorry, niet goed opgelet........bedankt wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb vanochtend ondekt dat je in zo'n schip kan die in het water licht als je er naar toe zwemt en aan boord klimt dan naar binnen gaat zie je een kamertje en als je nog verder naar benede gaat zie je allemaal loods liggen in een laag water je kan in alle schepen in san fierro baai (van de airport tot de gant bridge om precies te zijn ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken succes :lol: :lol: :lol: en dan... Volgens mij staat er niet in de walktrough op welke schepen je kan. En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen. Je kan op alle schepen ik was er op geklommen via een trap aan de zijkant in het water en je hoeft geen jatpack of in een missie kan altijd <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken succes :lol: :lol: :lol: en dan... Volgens mij staat er niet in de walktrough op welke schepen je kan. En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen. Je kan op alle schepen ik was er op geklommen via een trap aan de zijkant in het water en je hoeft geen jatpack of in een missie kan altijd <_< Niet altijd bij de laatste boot is de SF baai(de dichtse bij de GANT BRIDGE) kan je er niet op zonder jetpack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 nou oke niet alle boten dan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 nou oke niet alle boten dan :lol: :lol: trouwens wist je dat er een boot van VC in de haven van LS staat???? wel gek mischien (weet ik niet) staat die ook in LC maar dat weet ik TOTAAL niet want heb het spel maar 1 maand gehad :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken succes :lol: :lol: :lol: en dan... Volgens mij staat er niet in de walktrough op welke schepen je kan. En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen. Je kan op alle schepen ik was er op geklommen via een trap aan de zijkant in het water en je hoeft geen jatpack of in een missie kan altijd <_< Niet altijd bij de laatste boot is de SF baai(de dichtse bij de GANT BRIDGE) kan je er niet op zonder jetpack kan ook met parachute of heli hoor :rolleyes: <_< :lol: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 ik heb al naar die boten gezocht en ik vind er geen!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.