Jump to content

Weetje van schip

gammie_

Recommended Posts

Ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb vanochtend ondekt dat je in zo'n schip kan die in het water licht als je er naar toe zwemt en aan boord klimt dan naar binnen gaat zie je een kamertje en als je nog verder naar benede gaat zie je allemaal loods liggen in een laag water ;)

Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb vanochtend ondekt dat je in zo'n schip kan die in het water licht als je er naar toe zwemt en aan boord klimt dan naar binnen gaat zie je een kamertje en als je nog verder naar benede gaat zie je allemaal loods liggen in een laag water ;)

kan je ff kaartje posten welk schip?

Delen op andere websites

Trouwens, dat je in San Fierro op en in die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken :D

succes

:lol: :lol: :lol:

en dan...

Volgens mij staat er niet in de walktrough op welke schepen je kan.

En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen.

Delen op andere websites

Trouwens, dat je in San Fierro op en in  die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even  http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken :D

succes

:lol:  :lol:  :lol:

en dan...

En mischien bedoelt ie wel een ander schip want hij zegt dat ie aan boort is geklommen maar je kan alleen op die andere 2 schepen (tussen de missies door) met jetpack komen.

Sorry, niet goed opgelet........bedankt wesley :D

Delen op andere websites

je kan in alle schepen in san fierro baai (van de airport tot de gant bridge om precies te zijn ;) )

Delen op andere websites

Trouwens, dat je in San Fierro op en in  die 2 grote schepen kon, was al bekend, dus even  http://faq.gtasanandreas.nl/index.php bekijken :D

succes

en dan...

Je kan op alle schepen ik was er op geklommen via een trap aan de zijkant in het water en je hoeft geen jatpack of in een missie kan altijd <_< ;)

Delen op andere websites

succes

en dan...

Je kan op alle schepen ik was er op geklommen via een trap aan de zijkant in het water en je hoeft geen jatpack of in een missie kan altijd <_< ;)

Niet altijd

bij de laatste boot is de SF baai(de dichtse bij de GANT BRIDGE)

kan je er niet op zonder jetpack

Delen op andere websites

nou oke niet alle boten dan :lol: ;)

:lol:

trouwens wist je dat er een boot van VC in de haven van LS staat????

wel gek

mischien (weet ik niet) staat die ook in LC maar dat weet ik TOTAAL niet want heb het spel maar 1 maand gehad :lol:

Delen op andere websites

succes

en dan...

Niet altijd

bij de laatste boot is de SF baai(de dichtse bij de GANT BRIDGE)

kan je er niet op zonder jetpack

kan ook met parachute of heli hoor :rolleyes: <_< :D :lol: :puh::) :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...