Crazy-Ghost Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) - Iedereen krijgt zijn rol zo snel mogelijk. -Hierboven staan bij de rollen alleen de goede rollen vermeld. Natuurlijk doen de zombies, welpen en wolven ook mee. -Stemmen moet vanaf morgen voor 21.00. -Een beschermengel mag niet twee keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen. -Een wetenschapper kan maar een keer aan een persoon het medicijn uitdienen. -Als de zombies een wolf proberen te infecteren zal de wolf sterven. Bewerkt: 19 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Dag mede-bewoners! Geen reden tot paniek want we gaan er voor zorgen dat de wolven verhongeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Awesome, we weten nu al dat Votair altijd eerlijk zal stemmen op de burgemeester. Ben wel benieuwd naar mijn rol, heb hem nog niet gekregen. Bewerkt: 19 november 2014 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Hallo, jongens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben bang dat ik niet geheel achter mijn "nieuwe" naam sta Anyway; Veel plezier iedereen Laten we er een leuk spel van maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben bang dat ik niet geheel achter mijn "nieuwe" naam sta Anyway; Veel plezier iedereen Laten we er een leuk spel van maken! Het spijt me. Het was laat gisterenavond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Ik vind de namen erg origineel bedacht, complimentjes! Aan de dorpsbewoners wil ik het volgende melden: Bewerkt: 19 november 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Stayin' Alive Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik wens iedereen, namens mijzelf een fijne pot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Veel succes iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ruiken jullie dat ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ja, ik ruik het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.