Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben te lui om een wolf te zijn. Die zijn meestal een stuk actiever. Wauw, wat een redenering. Ik vind het alleen raar dat ik opeens verdacht ben wanneer ik juist aangeef anderen niet zo simpelweg te kunnen vertrouwen. Vind ik niks verdacht aan hoor. EDIT: Actief in de zin van veel bewegen dan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben te lui om een wolf te zijn. Die zijn meestal een stuk actiever. Wauw, wat een redenering. Ik vind het alleen raar dat ik opeens verdacht ben wanneer ik juist aangeef anderen niet zo simpelweg te kunnen vertrouwen. Vind ik niks verdacht aan hoor. EDIT: Actief in de zin van veel bewegen dan. Verwarring en vingertje wijzen. Slim hoor, Eliott maar het zal je niet gaan redden als je zo door gaat. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Waarom posten we eigenlijk al zoveel? Reageren
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Inderdaad waarom doen we dat jongens? Reageren
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben even weg. Waarom posten we eigenlijk al zoveel? Omdat het kan, het is gewoon een leuk spel en dus wordt je geneigd op te blijven posten. Reageren
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Inderdaad waarom doen we dat jongens? Het spel moet ook niet stil vallen en het antwoord vindt je hierboven. Bewerkt: 19 november 2014 door aron24 Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben te lui om een wolf te zijn. Die zijn meestal een stuk actiever. Wauw, wat een redenering. Ik vind het alleen raar dat ik opeens verdacht ben wanneer ik juist aangeef anderen niet zo simpelweg te kunnen vertrouwen. Vind ik niks verdacht aan hoor. EDIT: Actief in de zin van veel bewegen dan. Verwarring en vingertje wijzen. Slim hoor, Eliott maar het zal je niet gaan redden als je zo door gaat. Slim? Thanks, maar wat jij daar noemt is niet slim, dat is dom. Moest ik een wolf zijn zou ik namelijk net zo lui zijn als Megadreams. Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik ben best actief voor mijn doen hoor. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Vorige keer zag je wel dat de iets minder actieve mensen, wolf waren. Ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn. Reageren
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Ik ben te lui om een wolf te zijn. Die zijn meestal een stuk actiever. Wauw, wat een redenering. Ik vind het alleen raar dat ik opeens verdacht ben wanneer ik juist aangeef anderen niet zo simpelweg te kunnen vertrouwen. Vind ik niks verdacht aan hoor. EDIT: Actief in de zin van veel bewegen dan. Verwarring en vingertje wijzen. Slim hoor, Eliott maar het zal je niet gaan redden als je zo door gaat. Slim? Thanks, maar wat jij daar noemt is niet slim, dat is dom. Moest ik een wolf zijn zou ik namelijk net zo lui zijn als Megadreams. Eliott, ik moet ERRWINS hier gelijk in geven. Zou ga je het niet volhouden of je nou goed bent of niet. Bewerkt: 19 november 2014 door aron24 Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Dit is het spel dus. Je zegt dat iemand een wolf is, en je wordt zelf als wolf gezien. Zo komen we er dus niet... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Nog een bericht op de klaagmuur.. "3... L... 1... 0... 7... 7... woef woef" Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ten minste is mijn naam deze keer juist geschreven, al niet zoals vorige keer. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Mag ik ook een klacht op de klaagmuur zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.