Nissan Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik wil ook wel. Gaan we ook echt een mini-speech doen of gewoon naam is zat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Serieus @AXIO, je gaat toch niet iemand beschuldigen omdat hij wat ruikt. . Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. En waarom ben jij te vertrouwen en waarom zouden we dan op jouw stemmen en niet op iemand anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Net als aron24 zou ik dat natuurlijk graag willen weten. Ik stem niet zomaar op iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Serieus @AXIO, je gaat toch niet iemand beschuldigen omdat hij wat ruikt. . Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. En waarom ben jij te vertrouwen en waarom zouden we dan op jouw stemmen en niet op iemand anders. Orde en vrede hoort thuis in ons prachtige dorp genaamd Wakkerdam. Gespuis zoals zombies en weerwolven horen hier niet. Het is natuurlijk aan jou wat je wil geloven maar ik wil graag het dorp veilig houden en daarnaast ook levend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Serieus @AXIO, je gaat toch niet iemand beschuldigen omdat hij wat ruikt. . Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. En waarom ben jij te vertrouwen en waarom zouden we dan op jouw stemmen en niet op iemand anders. Orde en vrede hoort thuis in ons prachtige dorp genaamd Wakkerdam. Gespuis zoals zombies en weerwolven horen hier niet. Het is natuurlijk aan jou wat je wil geloven maar ik wil graag het dorp veilig houden en daarnaast ook levend. Dat wil iedereen. Hoewel, dat lijkt zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Wat is jouw motivatie dan Night Men om om burgemeester te worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Hoewel ik natuurlijk niet wantrouwig wil zijn (iets wat zeer moeilijk is in deze moeilijke tijden) moet ik toch nog meer vertrouwen krijgen voor ik ook maar een keuze maak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Wat is jouw motivatie dan Night Men om om burgemeester te worden? 'nuff said Bewerkt: 19 november 2014 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Serieus @AXIO, je gaat toch niet iemand beschuldigen omdat hij wat ruikt. . Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. En waarom ben jij te vertrouwen en waarom zouden we dan op jouw stemmen en niet op iemand anders. Orde en vrede hoort thuis in ons prachtige dorp genaamd Wakkerdam. Gespuis zoals zombies en weerwolven horen hier niet. Nou ga weg dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Hoewel ik natuurlijk niet wantrouwig wil zijn (iets wat zeer moeilijk is in deze moeilijke tijden) moet ik toch nog meer vertrouwen krijgen voor ik ook maar een keuze maak. Klopt het is nog maar de eerste dag, wat zeg ik het eerste uur. We weten nog helemaal niks! @night men, hmm noice! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Serieus @AXIO, je gaat toch niet iemand beschuldigen omdat hij wat ruikt. . Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. En waarom ben jij te vertrouwen en waarom zouden we dan op jouw stemmen en niet op iemand anders. Orde en vrede hoort thuis in ons prachtige dorp genaamd Wakkerdam. Gespuis zoals zombies en weerwolven horen hier niet. Het is natuurlijk aan jou wat je wil geloven maar ik wil graag het dorp veilig houden en daarnaast ook levend. Ja, maar waarom dan specifiek op jou, die verhalen zijn wel mooi. Bewerkt: 19 november 2014 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Klopt het is nog maar de eerste dag, wat zeg ik het eerste uur. We weten nog helemaal niks! Klopt, je kan je voordoen als eender wat op dit punt. Er is nog helemaal geen mogelijkheid om ook maar een idee hiervan te krijgen. Morgen zal ik vast wel een keuze kunnen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 @Crazy-Ghost, was PM-contact toegestaan of niet?(Zodat het voor iedereen duidelijk is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Serieus @AXIO, je gaat toch niet iemand beschuldigen omdat hij wat ruikt. . Net als de vorige ronde, wil ik wel de rol van Burgemeester tot me nemen. Ik stel me dus bij deze kandidaat. En waarom ben jij te vertrouwen en waarom zouden we dan op jouw stemmen en niet op iemand anders. Orde en vrede hoort thuis in ons prachtige dorp genaamd Wakkerdam. Gespuis zoals zombies en weerwolven horen hier niet. Nou ga weg dan. Dat zou wel een erg laffe streek zijn om mijn mede-dorpsbewoners in deze moeilijke tijd achter te laten. Daar ga en wil ik niet over nadenken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.