Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 @Crazy-Ghost, was PM-contact toegestaan of niet?(Zodat het voor iedereen duidelijk is) Dus jij wil met mensen informatie gaan bespreken dat de rest niet mag weten :O? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ja hoor, contact in PM is gewoon toegestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 @Crazy-Ghost, was PM-contact toegestaan of niet?(Zodat het voor iedereen duidelijk is) Dus jij wil met mensen informatie gaan bespreken dat de rest niet mag weten :O? Nee, ik was gewoon benieuwd. Ik heb geen geheimen, dus ook nu niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Vertel het dan maar hier wat je wil bespreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Als je geen geheimen hebt, mag je dat ook met ons delen zodat wij ook sneller actie kunnen ondernemen. Je maakt je alleen maar verdacht door zo sneaky te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 The hell, eventjes eten... 4 pagina's... Bij deze kan ik jullie dus melden gewoon een burger te zijn. Echter stel ik me nu nog niet voor als kandidaat, want dat heeft eerder al getoond dat men dan achterdochtig wordt, en onschuldige mensen horen niet te sterven. Let we kill them! PS: hoeveel wolven waren er ook? 3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Als je geen geheimen hebt, mag je dat ook met ons delen zodat wij ook sneller actie kunnen ondernemen. Je maakt je alleen maar verdacht door zo sneaky te doen. Ik heb niks te vertellen en waarom doe ik sneaky, als ik vragen mag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Bij deze kan ik jullie dus melden gewoon een burger te zijn. Dat alleen al maakt je verdacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Yes, nu al fights! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Lynx c.q. vos prikt bh: dag zwemjuf! Als je geen geheimen hebt, mag je dat ook met ons delen zodat wij ook sneller actie kunnen ondernemen. Je maakt je alleen maar verdacht door zo sneaky te doen. Ik heb niks te vertellen en waarom doe ik sneaky, als ik vragen mag? Omdat je mogelijk dingen probeert achter te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Bij deze kan ik jullie dus melden gewoon een burger te zijn. Dat alleen al maakt je verdacht. De vorige keer was ik burger en zei ik gewoon hetzelfde. Wat moet ik anders zeggen "ik ben wolf," terwijl ik dat gewoon niet ben? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Dus je bent een wolf :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Je kan het proberen. Weer wat nieuw. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Lynx c.q. vos prikt bh: dag zwemjuf! Als je geen geheimen hebt, mag je dat ook met ons delen zodat wij ook sneller actie kunnen ondernemen. Je maakt je alleen maar verdacht door zo sneaky te doen. Ik heb niks te vertellen en waarom doe ik sneaky, als ik vragen mag? Omdat je mogelijk dingen probeert achter te houden. Zoals? Als je die PM-contact bedoelt, ik heb contact met niemand. Je kunt iedereen dat vragen en dan weet je dat ik gelijk heb. Maar dan ben je nog wel even bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Als je geen geheimen hebt, mag je dat ook met ons delen zodat wij ook sneller actie kunnen ondernemen. Je maakt je alleen maar verdacht door zo sneaky te doen. Ik heb niks te vertellen en waarom doe ik sneaky, als ik vragen mag? Als je niets te vertellen hebt, waarom wil je dat PM contact? Hier kan het ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.