Crazy-Ghost Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 (bewerkt) Helaas is het verhaaltje nog niet af aangezien ik nu niet op mijn computer kan. Morgenochtend zal ik het verhaaltje in deze post toevoegen. Natuurlijk heb ik al wel de uitslag: Froodooo heeft de meeste stemmen bij de lynch gekregen en is dus overleven. Hij was Cupido. Bierbuikje is gestorven door de lunch van de wolven. Hij bleek een dubbele agenda te hebben, hij was dus niet alleen de burgemeester maar ook een zombie! Morgen is er weer een infectie! Bewerkt: 24 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Mijn gevoelens bij Bierbuikje waren dus niet incorrect. De medeburgers moeten me dankbaar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Nog 1 zombie en 2 (?) wolven dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Jezus.. Wat een plot twist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Jezus.. Wat een plot twist. Zeg dat wel. Heb ik nu iets meer (terecht) vertrouwen, alsjeblieft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Moeten we nu zonder burgemeester verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Volgens mij zijn er nieuwe verkiezingen, maar ik ben niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Lol, dus de zogenaamde brave borst was een zombie? Dit geeft wel aan dat we niemand meer kunnen vertrouwen hier. We moeten snel de wolven vinden, anders is het game over voor ons. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Vandaag kan er inderdaad ook weer op een burgemeester gestemd worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Zijn er kandidaten voor het burgemeesterschap? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Ik wil wel. Willen jullie meer, of minde- laat maar zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Met zoveel wolven en zombie(s) over durf ik niemand meer te vertrouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Is er vandaag een lynch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Lijkt me wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Yep, en geen lunch, dus dat komt goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.