ERRWINS Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Aangezien ik nergens meer wat aan vast kan knopen, maar toch de vorige lynch sessies na heb gekeken, stem ik op: AXIO Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ik ga met je mee, wanneer er op hem gestemd wordt reageert hij een beetje op mysterieuze wijze dat hij het niet is. Natuurlijk is dat logisch, maar de manier verschilt wel een beetje van de rest. Hij heeft zich tot nu toe er nog onderuit weten te praten, maar het zal mij niets verbazen als hij een wolf is. Mijn lynch is dus: AXIO Reageren
Votair Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ik ben er nog niet over uit, wie ik wil lynchen.. Reageren
Together Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Mijn lynch is: AXIO Net zoals Bassieboy zei, hij praat zich er elke keer weer onderuit. Hij kan een wolf zijn. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Denk trouwens ook aan de stemmen voor de burgemeester. Reageren
Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ik stem Bassieboy en natuurlijk op mezelf als Burgemeester. Reageren
AXIO Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 (bewerkt) Lynch: Bassieboy Al eerder verdacht en ik zie op dit moment geen andere verdachte. Burgemeester: Naru Bewerkt: 25 november 2014 door AXIO Reageren
Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Psst AXIO, je moet nog stemmen op de Burgervader! Reageren
AXIO Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Haha ging net me post wijzigen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Lynch: Bassieboy De enige die zichzelf verdacht blijft maken. Narukami burgemeester. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ik ben weer laat... Ik kan me vinden in jullie standpunt; het zou me niet verbazen mocht AXIO een wolf zijn. AXIO Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2014 (bewerkt) We zitten ondertussen al in dag 6. Van de acht overgebleven spelers zijn er drie wolven. Niet gek dus dat de activiteit erg laag is in het topic. De meest actieve spelers zijn ondrtussen al lang vermoord en de wolven proberen uit de aandacht te blijven. Misschien zal het vandaag toch nog lukken voor de burgers om dichter bij de overwinning te komen. Er is namelijk weer een lynch en vanavond mag de zombie ook weer infecteren. Door de meeste mensen werd op AXIO gestemd aangezien hij die dag er voor maar net de dans ontspringt had. Veel mensen volgden hierin het voorbeeld van ERRWINS en stemden ook op AXIO. Dit zorgde ervoor dat hij al snel 3 stemmen had. Toen kwamen er echter 3 stemmen snel achter elkaar op Bas. Uiteindelijk hakte Eliott de knoop door en stemde op Axio dis toen de meeste stemmen had. Toen AXIO gelynched werd bleek dat hij één van de drie wolven was. Narukami is de nieuwe burgemeester. Op dag 6 mocht de zombie natuurlijk ook weer naar een nieuw zombie maatje zoeken. De zombie besloot om een actieve sterke speler te kiezen zodat ze samen konden overblijven. Maar toen hij 3L1077 in zijn nek beet gebeurde er wat raars. 3L1077 werd niet geïnfecteerd maar viel dood. Blijkbaar was hij al geïnfecteerd met het wolven virus. Nog 1 wolf over dus. En nog 6 personen. De burger zijn dus weer in de meerderheid tegen 2 slechte rollen. Bewerkt: 25 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Dus nog maar één wolf over? Nice! Vreest niet burgers van Wakkerdam, ik zal u van deze hellspawn verdedigen! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Yes! Eindelijk nog maar één wolf te gaan. Het duurt niet lang meer of we hebben gewonnen! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Wow, netjes hoor dorpelingen. Ik ben trots! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.