Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ik vind het toch jammer dat ik jou als laatste wolf verdacht ERRWINS Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Ik vind het toch jammer dat ik jou als laatste wolf verdacht ERRWINS Ik deel je gevoelens, dat is inderdaad jammer. Heb je er ook een goede reden voor? Reageren
Nissan Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Mja je bent al de hele game lang zo veel mogelijk anderen aan het blamen, maar verdenkingen van jou krijgen meestal zo'n antwoord. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Wat is er verdacht aan zo'n antwoord dan? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Soms is er nou eenmaal geen goede reden om iemand te verdenken, Erwin. Je gevoel is af en toe net zo belangrijk en ik heb net als Narukami zo ook mijn vermoedens. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Vind het wel een beetje jammer dat dit zo uit de lucht valt. Maar goed, als jullie mij willen lynchen, dan ga je gang maar dan zullen de zombies en wolven uiteindelijk winnen. Dat is toch niet wat we willen? Ik probeer me juist in te zetten voor een gezond dorp zonder enige problemen. Mocht ik daarvoor gestraft worden, dan zie ik mijn dood met moed en lef tegemoet. Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Goed. Er mogen nu geen fouten gemaakt worden. De wolf moet gepakt worden. Maar hoe gaan we dat doen? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Gewoon, goed de lynch uitkiezen. Ik begin al vroeg vandaag. Lynch: ERRWINS Reageren
Votair Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Ik heb een vermoeden dat Erwin een wolf kan zijn. Lynch: ERRWINS Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 (bewerkt) Ik lynch Narukami voor onderstaande redenen. Bewerkt: 26 november 2014 door ERRWINS Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Jongens, denk even goed na. ERRWINS zat goed gister met de wolf, anders had hij daar niet zo makkelijk op gestemd... Mijn lynch voor vandaag is: Narukumi Waarom? Nou, hij geeft weinig reden voor zijn lynch. Gisteren wou hij mij zonder enig 'werkelijk' motief lynchen. Daarnaast is hij nu burgemeester, ik denk dat nu een positie is die niemand zo gauw zal willen innemen. Maar nee, Narukumi wel. In mijn ogen iets te enthousiast.. het vertrouwen winnen van de medebewoners, verbergen dat hij een wolf is. Om nog een keer terug te komen op gisteravond, uit zijn posts merk ik op dat hij erg goed overweg kon met AXIO, een wolf. Wellicht een complot? Hij was namelijk de eerste persoon die niet besloot te stemmen op AXIO. Dus, zet je lynch in op Narukumi in plaats van ERRWINS zonder enige reden te vermoorden. Hij heeft meer goeds gedaan dan dat ik van Narukumi kan zeggen... Reageren
Nissan Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Vind het wel een beetje jammer dat dit zo uit de lucht valt. Maar goed, als jullie mij willen lynchen, dan ga je gang maar dan zullen de zombies en wolven uiteindelijk winnen. Kijk en dit zegt iedereen dus Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Ik stem ook op Narukami. Bassieboy gaf een aantal goede redenen die mij overhaalden om op Narukami te stemmen. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Dat krijg ik dan voor het worden van Burgemeester. Naja, ik ga mee en stem op ERRWINS. Nou gaan we zien of mijn gevoel goed geplaatst is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.