Crazy-Ghost Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2014 (bewerkt) Dag 7 ondertussen. We zijn dus al een week verder en nog steeds is het potje nog niet afgelopen. Wel zitten we natuurlijk al in de laatste dagen, van de 9 overgebleven personen zit er nog 1 zombie en 1 wolf in het spel. De taak voor de spelers was vandaag wederom weer om de overgebleven vijanden te vermoorden. Vandaag waren er als het ware twee kampen. het ene kamp wilde Narukami eruit terwijl het andere kamp tegen ERRWINS waren. Aangezien beide spelers evenveel stemmen op zich hadden mocht de burgemeester bepalen, in dit geval dus Narukami. Hij stemde op ERRWINS en gaf hier mee de doorslag. Toen ERRWINS gelynched werd bleek dat Narukami aan het juiste eind had getrokken. ERRWINS was namelijk de laatste zombie. En natuurlijk is de laatste wolf er vandaag ook weer met zijn lunch. Gister waren zijn twee kameraden gestorven en dat zou hij wreken. Er hoefde nog maar 4 mensen dood te gaan en dan was het over voor Wakkerdam. Hij was vastbesloten om ervoor te zorgen dat zij zouden sterven. Vandaag sloop hij naar het huisje van Bassieboy35. Hij was namelijk een actieve speler en zette steeds theoriën op tegen andere spelers. Bassieboy35 bleek echter de jager te zijn. Hij vermoordde Narukami met kogel. De burgemeester bleek een burger te zijn en was dus te vertrouwen. Tussen overgebleven spelers zit nog een wolf: -KaiSkillzz -Together -Votair Bewerkt: 26 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 We zijn nog met zijn drieën over jongens... en één van ons is een wolf. Na een beetje nadenken denk ik te weten wie het vergif is. Ik lynch Votair Votair gaat de hele tijd al mee met de mening van anderen, maar heeft zelf geen eigen mening, lijkt het wel. Hij houdt zich ook een beetje op de achtergrond. Hiervoor had ik hem nog niet echt verdacht, maar nu we nog maar met zijn drieën zijn en Votair de hele tijd meelift met anderen, weet ik zeker dat hij de laatste wolf is. Together verdacht ik momenteel zeker niet. Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Mogen we nu al lynchen? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Jup, ik heb het gevraagd aangezien ik al zeker ben van mijn zaak. Reageren
Together Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 (bewerkt) Ik denk er nog even over. Votair wat is je reden? Want ik heb nu de doorslag.. Bewerkt: 27 november 2014 door Together Reageren
Votair Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 (bewerkt) Je hebt soms zelf ook meegelift met anderen, Kai? Nou ja.. ik ben zeker van mijn keus. Lynch: KaiSkillzz Bewerkt: 27 november 2014 door Votair Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 (bewerkt) Dat is incorrect. Ik ben maar één keertje met anderen meegegaan, omdat de feiten boven tafel kwamen te liggen. En zou het raar zijn om iemand anders te lynchen, niet waar? Het valt me wel op dat je nu opeens reageert terwijl je in het nauw wordt gedreven. Wel trouwens een erg vlugge tegenaanval zonder inbreng. Je zegt exact hetzelfde als ik. Hoezo weet jij het dan zeker? Worden je handjes pootjes al nat? Bewerkt: 27 november 2014 door KaiSkillzz Reageren
Votair Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 (bewerkt) Het is jouw keuze als je mij wilt lynchen, maar dan ben je dus een burger kwijt. Together heeft zich deze pot ook aardig stil gehouden.. Ik ben btw waarschijnlijk de hele avond niet bereikbaar, omdat ik uit eten ga. Ik zal proberen te reageren, aangezien het restaurant WiFi heeft. Bewerkt: 27 november 2014 door Votair Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Dat klopt, maar zelf beschuldig je mij zonder een goed argument. Wil je bewijs dat ik een burger ben? Ik heb op Aron gestemd voor de lynch een paar dagen geleden. Aron bleek een wolf te zijn. Waarom zou ik mijn eigen soort willen vernietigen? Dit lijkt me wel genoeg bewijs voor mijn onschuld. Ik ben even eten halen. Ik zeg het maar even, voordat ik dadelijk te horen krijg dat ik niets meer zeg. Reageren
Together Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Ik stem op Votair. Ik denk dat hij een wolf is. Hopelijk is dit een goede keus. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2014 (bewerkt) Together.. Wanneer leer je nou dat Kai niet te vertrouwen is.. Kai was namelijk de laatste wolf en Votair was een onschuldige burger.. De wolven winnen dus alweer! Natuurlijk mogen de 4 wolven ook de badge dragen. En AXIO mag hem natuurlijk blijven dragen. Want hij is de enige die allebei de potje won. Bravo! Dit was het dan, de tweede editie van Weerwolven van Wakkerdam. Met 18 deelnemers en 850 posts was het weer een groot succes. Ik ben echt heel blij dat er zoveel mensen zo actief hebben meegedaan aan dit contest. En blijkbaar vonden jullie het ook erg leuk aangezien ze het super vaak genomineerd is voor de awards. Speciale dank gaat uit naar 3L1077 aangezien hij de krant en ook de signature gemaakt heeft. De eerste zombie was ERRWINS. Hij mocht dus een van de nieuwe rollen uit testen. Zijn tactiek was natuurlijk om de sterksten mensen te infecteren. Hij infecteerde eerst Bierbuikje, die op dat moment burgemeester was. Aangezien Bierbuikje de machtigste persoon was, was dat best voorspelbaar. Maar niemand dacht echter zo na. Uiteindelijk stierf Bierbuikje door de lunch. De tweede keer infecteerde ERRWINS 3L1077. Maar omdat hij een wolf was viel hij dood. Uiteindelijk werd ERRWINS gelynched. Het scheelde niet veel aangezien twee mensen evenveel stemmen hadden. Dan hebben we natuurlijk de wolven. Dit waren 3L1077, KaiSkillzz en Aron24. En natuurlijk was er ook een welp, dit was net als vorig potje AXIO. De wolven hadden een rare tactiek. Zo begon aron24 actief tegen 3L1077 te stemmen en probeerde hij andere te overtuigen van het feit dat 3L1077 een wolf was. Ook stemde 3L1077 op een van de laatste dag AXIO weg. De wolven speelde weer super goed en hielden het lang vol. Totdat op één dag twee wolven dood gingen. Uiteindelijk bleef KaiSkillzz over samen met Together en Votair. Hij probeerde om Together te overtuigen om op Votair te stemmen. En dit lukte hem ook. Daardoor wonnen de wolven deze editie alweer Dat de wolven dit potje zo goed waren kwam natuurlijk ook door de snelle dood van de ziener, Megadreams. Hij had pas van een iemand de rol gezien toen hij doodging. Ook de beschermende rollen konden niet de lunchen niet voorkomen. Skullz-000 was de beschermengel maar ging helaas al snel dood. En de wetenschapper, Together, kon niet voorspellen wie ERRWINS zou gaan infecteren. Dit zorgde ook natuurlijk voor een nadeel bij de burgers. Ik wil iniedergeval iedereen nog eens bedanken voor het meespelen. Het was erg leuk om te zien als spelleider hoe iedereen speelde en wat iedereens tactiek was. Vanaf nu mag iedereen weer posten! Dus laat zeker even weten wat je van het contest vond, wat je tactiek was in het spel en wie jij ervan verdachtte wolf of zombie te zijn! En natuurlijk hoor ik graag suggesties voor nieuwe rollen voor een eventueel vervolg. Bewerkt: 27 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
aron24 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Goed afgerond door Kai, mijn freaky tactiek heeft gewerkt. Top editie en ohja over de rollen, http://www.gtaforum.nl/topic/132036-weerwolven-van-wakkerdam-editie-1/ Hier staan er genoeg. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Ik schreef me helemaal voor de lol in maar het bleek nog een heel leuk spel te zijn. Complimenten en een bedankje naar Crazy-Ghost! Verder had ik geen echte tactieken. De eerste dagen lulde ik maar wat en probeerde wat dom mee te doen. Ik ging dood, net op het moment dat ik het spelletje door had. Best jammer dus Ik hoop op een nieuwe editie! Reageren
Niked Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Waar blijft die #3 ? Net zoals Teka schreef ik me voor de lol in wat uiteindelijk een zeer tof spel bleek te zijn. Bedankt Crazy om de wereld van de spellen open te laten gaan. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Was weer een geweldige editie! Bedankt, CG! Mijn complimenten ook naar Aron. Geniaal om TekaLoca mee het graf in te nemen, is toch één van de belangrijkste momenten in het spel geweest dat ervoor gezorgd heeft dat de wolven wonnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.