Megadreams Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Geweldige editie! Spijtig dat ik zo snel doodging. Op de eerste dag kreeg ik argwaan naar TekaLoca toe en daardoor vroeg ik zijn rol op. Ik wist dus al snel dat hij onschuldig was en zou hem dus ook in bescherming hebben genomen als ik niet zelf doodging. Overigens heb ik zelf ook wel wat op de klaagmuur gedropt maar waren er ook die alsof deden dat ze de ziener waren. Dit zijn de teksten die ik op de klaagmuur heb gezet: "The almighty eye saw... nothing yet" "3... L... 1... 0... 7... 7... woef woef" "Mijn glazen bol heeft gisteren al zijn werk gedaan. Ik weet net zo min als jullie." Al deze teksten werden zorgvuldig uitgekozen omdat ze een reactie zouden moeten uitlokken. Aan de hand van de reacties van de spelers vormde ik mijn mening. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Mijn complimenten aan alle deelnemers en in het bijzonder Crazy-Ghost en Eliott! Heb me uitstekend vermaakt! Ben nu al hongerig naar het derde deel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Mijn complimenten aan alle deelnemers en in het bijzonder Crazy-Ghost en Eliott! Heb me uitstekend vermaakt! Ben nu al hongerig naar het derde deel. Precies de woorden die ik zocht! Complimenten! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Kudo's naar de organisatie! Gefeliciteerd Kai, goed gespeeld! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Weer een mooie editie en met de burgemeester rol heb ik me weer eens kunnen uitleven op een andere manier. Ik vond het wel jammer dat ik geluncht werd door de wolven. In eerste instantie was ik vastberaden Wakkerdam te verlossen van het ongedierte, maar toen ik geïnfecteerd was leek mijn positie me ook ideaal om het volk wat de verkeerde kant op te sturen. Met name door te wijzen naar de mogelijke wolven en het nooit meer te hebben over de zombies. Helaas kregen de wolven genoeg van mij en bliezen het verhaaltje uit. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Jammer dat Bassie mij dood geknald had hoor. Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Het kan misschien wel grappig zijn om de chat van de wolven hier te droppen. Zal morgen eens een kijkje nemen als ik tijd heb. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Doet u maar, ik ben zeker benieuwd! Reageren
Together Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Het was dus de verkeerde keus. Jammer. Ik vond het spel wel leuk! Ik doe zeker weer mee aan #3. Laat het snel komen! Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Nadat ik werd geluncht waren voor mij drie wolven duidelijk. Laat dat nu inderdaad ook allemaal wolven zijn geweest. Helaas had ik daar op dat moment nog maar weinig aan. Top editie, ik heb genoten. Bedankt! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 De reden dat het stel (TekaLoca en ik) uit elkaar gingen, was omdat Bierbuikje werd toegevoegd aan de PB waar het in stond Reageren
Dexist Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Inderdaad erg leuk spel. Eliott had ik pas had ik pas laat in de smiezen . Toen ik wat meer op het goede spoor kwam te zitten werd ik helaas opgegeten. Nou ja. Zin in volgende keer! Reageren
Nissan Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 De vos werd opgegeten door de wolf. Droog Reageren
AXIO Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Mag ik mezelf nu 'Koning van Wakkerdam' noemen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Mijn complimenten ook naar Aron. Geniaal om TekaLoca mee het graf in te nemen, is toch één van de belangrijkste momenten in het spel geweest dat ervoor gezorgd heeft dat de wolven wonnen. Klopt. Na AXIO stond Kai op mijn to-lynch-list. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.