_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 De klaagmuur is nogal actief zo te zien. Overactief. Ik meen me te herinneren dat de muur de vorige keer vrij weinig werd gebruikt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Is het misschien een idee om de klaagmuur enig inhoud te geven? Dit slaat nergens op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Het schept in ieder geval nogal veel verwarring. Althans dat vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Kandidaten voor het burgemeesterschap: @_Night-Men_ @ERRWINS @Narukami Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen? Nope, zij zijn waarschijnlijk de eerste burgers die het loodje zullen leggen, en daa wil ik niet bijhoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 De klaagmuur is nogal actief zo te zien. Overactief. Ik meen me te herinneren dat de muur de vorige keer vrij weinig werd gebruikt... Dat klopt. Misschien wil ze iets zeggen, maar het niet te duidelijk maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Zeg dat wel! Er is weer een bericht. "errwinss..." Dat slaat echt nergens op en zonder hoofdletters, het zou me niet verbazen, als dat Bounty is. Hmm je reageert een hele tijd niet, en opeens als deze tekst verschijnt reageer je meteen :O. Toeval? Hmm. Of heb je het er zelf op gezet Daarnaast is bounty al een tijdje offline :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Is het misschien een idee om de klaagmuur enig inhoud te geven? Dit slaat nergens op Precies. Misschien een minimum aantal woorden/verplicht één zin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Lekkere redenering, Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Zeg dat wel! Er is weer een bericht. "errwinss..." Dat slaat echt nergens op en zonder hoofdletters, het zou me niet verbazen, als dat Bounty is. Hmm je reageert een hele tijd niet, en opeens als deze tekst verschijnt reageer je meteen :O. Toeval? Hmm. Of heb je het er zelf op gezet Daarnaast is bounty al een tijdje offline :O Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Zeg dat wel! Er is weer een bericht. "errwinss..." Dat slaat echt nergens op en zonder hoofdletters, het zou me niet verbazen, als dat Bounty is. Hmm je reageert een hele tijd niet, en opeens als deze tekst verschijnt reageer je meteen :O. Toeval? Hmm. Of heb je het er zelf op gezet Daarnaast is bounty al een tijdje offline :O Daar ga ik toch niet naar kijken. Nee, ik was dat niet, ik heb 10 minuten niet gepost, omdat ik simpelweg niks zinnigs te zeggen had. En dit vond ik wel zinnig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Bounty heeft hier nog niet veel gepost. Maar laten we niet op activiteit afgaan, dat deed de vorige keer het spel ook geen goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik vind persoonlijk ook niet dat zoiets een reden is om naar iemand te wijzen. Ik reageer immers ook niet altijd meteen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ook een goede redenering, Erwin... Damn, dit spel is zo verwarrend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht... Klopt! maar ik zeg alleen even wat is denk Daar ga ik toch niet naar kijken. Nee, ik was dat niet, ik heb 10 minuten niet gepost, omdat ik simpelweg niks zinnigs te zeggen had. En dit vond ik wel zinnig. Aight, zoals ik al zei het kan toeval zijn We weten iig wel dat bounty het niet was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Nog maar net bezig en nu al 7 pagina's moeten bijwerken, het gaat goed zo te zien. Ik wil mezelf ook graag kandidaat stellen voor het burgemeesterschap. Ik zal in deze contest een lijst gaan bijhouden wie op wie gestemd heeft bij de lynch om zo een zo volledig mogelijk beeld te geven wie elkaar verdenkt. Daarmee denk ik dat we makkelijker de wolven en zombies kunnen afscheiden van de rest. Ondanks dat het in de vorige contest bijna de regel was om iedere dag de burgemeester te lynchen wil ik toch graag mijn best doen om de burgers te beschermen. Voor wie aan woorden geen waarde hecht wil ik jullie graag wijzen op statistische kansen. Dit keer wil ik wel beginnen als burgemeester. De vorige keer was ik wolf dus de kans dat ik dat nu weer zal zijn is statistisch gezien lager dan de rest van de deelnemers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.