Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic

Crazy-Ghost

Recommended Posts

• Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

116

• Dexist

115

• aron24

90

• ERRWINS

84

Top Posters In This Topic

Zeg dat wel! Er is weer een bericht. "errwinss..."
Dat slaat echt nergens op en zonder hoofdletters, het zou me niet verbazen, als dat Bounty is.

Hmm je reageert een hele tijd niet, en opeens als deze tekst verschijnt reageer je meteen :O. Toeval? Hmm. Of heb je het er zelf op gezet :puh: Daarnaast is bounty al een tijdje offline :O

Delen op andere websites

Dat slaat echt nergens op en zonder hoofdletters, het zou me niet verbazen, als dat Bounty is.

Hmm je reageert een hele tijd niet, en opeens als deze tekst verschijnt reageer je meteen :O. Toeval? Hmm. Of heb je het er zelf op gezet :puh: Daarnaast is bounty al een tijdje offline :O

Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht...

Delen op andere websites

Daar ga ik toch niet naar kijken. Nee, ik was dat niet, ik heb 10 minuten niet gepost, omdat ik simpelweg niks zinnigs te zeggen had. En dit vond ik wel zinnig.

Delen op andere websites

Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht...

Klopt! maar ik zeg alleen even wat is denk :)

Daar ga ik toch niet naar kijken. Nee, ik was dat niet, ik heb 10 minuten niet gepost, omdat ik simpelweg niks zinnigs te zeggen had. En dit vond ik wel zinnig.

Aight, zoals ik al zei het kan toeval zijn ;)

We weten iig wel dat bounty het niet was :puh:

Delen op andere websites

Nog maar net bezig en nu al 7 pagina's moeten bijwerken, het gaat goed zo te zien. :puh:

Ik wil mezelf ook graag kandidaat stellen voor het burgemeesterschap. Ik zal in deze contest een lijst gaan bijhouden wie op wie gestemd heeft bij de lynch om zo een zo volledig mogelijk beeld te geven wie elkaar verdenkt. Daarmee denk ik dat we makkelijker de wolven en zombies kunnen afscheiden van de rest. Ondanks dat het in de vorige contest bijna de regel was om iedere dag de burgemeester te lynchen wil ik toch graag mijn best doen om de burgers te beschermen.

Voor wie aan woorden geen waarde hecht wil ik jullie graag wijzen op statistische kansen.

Dit keer wil ik wel beginnen als burgemeester. De vorige keer was ik wolf dus de kans dat ik dat nu weer zal zijn is statistisch gezien lager dan de rest van de deelnemers. :sigaar:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...