Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ook een goede redenering, Erwin... Damn, dit spel is zo verwarrend Inderdaad Maar erwin kan ook nog weer mindgames spelen :O. We weten nog helemaal niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Maar misschien ben je wel weer een wolf omdat we jou om die reden niet zouden verdenken? @Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Dus we hebben nu 4 kandidaten die burgemeester willen worden. Bewerkt: 19 november 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht... Klopt! maar ik zeg alleen even wat is denk Dat moet ook, doe ik ook. We moeten samen een oplossing vinden voor deze plaag en dat kunnen we alleen door alles op tafel te gooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Kandidaten voor het burgemeesterschap: @_Night-Men_ @ERRWINS @Narukami @Bierbuikje Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen en moeten de kandidaten nog een speech gaan houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Zombies en lopen. Dat wil ik wel eens zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Kandidaten voor het burgemeesterschap: @_Night-Men_ @ERRWINS @Narukami @Bierbuikje Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen en moeten de kandidaten nog een speech gaan houden? Atlijd handig om meer info te geven waarom diegene burgemeester wil worden lijkt mij zo. Maar we hebben nog lang de tijd(morgen ook nog!) dus we kunnen gelukkig rustig aan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ik kom morgen misschien nog wel met een speech, even zien wat de rest doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Maar misschien ben je wel weer een wolf omdat we jou om die reden niet zouden verdenken? @Bierbuikje Dat is inderdaad geen verkeerde redenatie, maar wetende dat ik zelf geen wolf ben en als burger wil overleven hoop ik mijn kandidaatschap hiermee kracht bij te zetten. Maar ik weet dat het geen sterk argument is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 Ze zullen mij toch op één of andere manier moeten kunnen overtuigen. Een speech lijkt me in dat geval al een oplossing hiervoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen? Ik niet, ranzig. Maar het is wel grappig dat juist jij hier op reageert, niet dat ik daar gelijk een conclusie aanhang, maar ik vind jou in elk verdacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 ????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen? Ik niet, ranzig. Maar het is wel grappig dat juist jij hier op reageert, niet dat ik daar gelijk een conclusie aanhang, maar ik vind jou in elk verdacht. Toch iemand moet er op reageren, hè Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.