Xtry_online Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Hey, Ik zou graag een shark card aankopen voor een vriend. Maar hoe kan ik dat doen in België? Heb al site's gezien die de code verkopen maar enkel voor de US. Dus die zijn waarschijnlijk niet geldig op onze europese versies. Kan iemand me hierbij helpen. Alvast bedankt Reageren
nolms Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 ik heb eerlijk gezegt geen idee, wel zou je psn tegoed kunnen kopen en hem de code kunnen geven en dat hij dan die shark card koopt. maar misschien weet iemand anders hoe en of je dat kunt doen Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Verkopen ze in België geen shark-cards? Anders koop je een psn code en claim je die op het account van je vriend. Vervolgens koop je die Shark-Card in de PSN store. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Je zou ook kunnen inloggen op zijn account, shark card kopen met je bankgegevens. Bank gegevens blijven zover ik weet niet opgeslagen, Paypal weet ik niet maar credit card gegevens zover ik weet wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.