Jump to content

HULP GEZOCHT! GTA5 NEXTGEN


rsjdm

Recommended Posts

Hey ik ben nieuw op dit forum maar niet met gta :D ik heb dus 18nov mijn character overgezet naar de ps4 alles goed gelukt rank 120 en auto's allemaal terug heel leuk en aardig allemaal maar ik heb hem gereserveerd en kreeg de code, code ingevoerd en spel opgestart kreeg 500k in sp, zodra ik online opstarten kwam er een melding linksonderin collectors edition added, special edition added, geen geld gekregen, en geen speciale auto's of doodoo vliegtuig gekregen kan hem niet zien op de website? Terwijl ik hem gewoon gepreorderd heb en toch een returning-player ben.. nou heb ik rockstar nl al geprobeerd te bellen niet gelukt 7min in de wacht voor 80cent pm.. heeft iemand wat tips voor mij? Want wil graag de blista compact hebben die ik ook hoor te krijgen!

Hoop snel op een reactie bedankt voor het lezen/reageren van mijn vraag!

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

  • heb je de proloog gespeeld?
  • je account gekoppeld aan je socialclub?

  • Duke o death moet je zoeken en vijanden uitschakelen dan is die van jou (trevor).
  • Dodo moet je zoeken en vijanden uitschakelen dan spawned het vliegtuig op verschillende plaatsen.
  • heeft Franklin wel de 500K op z'n rekening staan?

Blista kan ik even geen antwoord op geven, moet spawnen in de wereld

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de proloog gespeeld gebruik de socialclub al sinds 17september.. heb me gta zelfs opnieuw geïnstalleerd... blista heb ik dus gevonden in online wil ik hem in me garage zetten staat dit er, this verchile is a dlc content download the content then you can store it, maar heb die code ingevoerd en de opnieuw geïnstalleer, die vliegtuigen etc horen toch ook op de website te staan?

Bedankt voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de proloog gespeeld gebruik de socialclub al sinds 17september.. heb me gta zelfs opnieuw geïnstalleerd... blista heb ik dus gevonden in online wil ik hem in me garage zetten staat dit er, this verchile is a dlc content download the content then you can store it, maar heb die code ingevoerd en de opnieuw geïnstalleer, die vliegtuigen etc horen toch ook op de website te staan?

Bedankt voor je reactie!

Dit heb ik ook was returning gta v speler niks gekregen dus copyeerde me account van een vriend en daar werkte het ook niet andere vriend van me kreeg het wel...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...