Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Beste forumleden, Ik heb hulp nodig bij de app Ifruit. Zoals jullie misschien al weten kun je met deze app speciale halsbanden voor chop vrij spelen & speciale nummer- platen voor je personal vehicle. Ik wilde vandaag weer even chop gaan verzorgen tot ik deze melding kreeg (zie onderaan). Ik heb mijn internet gescheckt maar die is nog prima. Wie kan mij helpen met dit probleem? Alvast bedankt Reageren
Votair Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Het ligt denk ik aan je internetverbinding. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Het ligt denk ik aan je internetverbinding. Hij zegt dat zijn internetverbinding gewoon werkt. Misschien liggen de servers er tijdelijk uit, omdat er nogal veel mensen het spel zijn begonnen te spelen sinds de current-gen release. Ik zou het gewoon later nog eens proberen. Hoe lang krijg je deze melding al? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Ik krijg deze melding al meer dan een maand, dus al voor de release van de next-gen Reageren
coolguynl Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 ik heb hem ook gehad update je ifruit eens. na de laatste update van vorige week heb ik er geen last meer van Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Heb hem geupdate maar nog steeds last van Reageren
Votair Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Heb hem geupdate maar nog steeds last van Zijn de servers misschien overbelast? Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Geplaatst: 24 november 2014 Zelfde melding gehad APP verwijdert opnieuw erop gezet werkte niet Even op school WiFi gedaan en toen deed hij het weer Had het al vanaf het begin . Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Geplaatst: 24 november 2014 Klinkt stom maar ik had het ook al een tijdje, na wat zoeken trof ik meerdere mensen met dit probleem en de (iig mijn) oplossing was de Ipad taal van Nederlands naar Engels zetten en het werkte meteen Reageren
Bas Hokke Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Klinkt stom maar ik had het ook al een tijdje, na wat zoeken trof ik meerdere mensen met dit probleem en de (iig mijn) oplossing was de Ipad taal van Nederlands naar Engels zetten en het werkte meteen Ik heb dus deze foutmelding ook continu gehad.....en nu ik de taal van NL naar ENGELS heb gezet is het inderdaad opgelost...dus mij iPad staat nu in het engels...WTF hahaha thanks man Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Heb de taal veranderd en hij doet het, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.