Jump to content

Mijn geopend in next-gen GTA 5!


Die Hard

Recommended Posts



Ik ben letterlijk de grootste schijterd die er maar is, dus ik heb deze video bibberend zitten kijken, maar ik vind het wel heel leuk. Altijd tof als dingen als dit in de game zitten. In de mijn ligt een dode man (die er blijkbaar nog niet heel lang ligt, zijn kleding ziet er nog prima uit en hij is nog amper in staat van ontbinding), en blijkbaar is er een persoon aan de rechterkant te zien op 2:01. Maar goed, ik zou het niet weten, moet bijna in m'n broek schijten van angst.

Brrrrrr..

Edit: Heb even verder gekeken, die persoon op 2:01 is dus gewoon een touw o.i.d. dat aan de muur hangt. Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Lijk is Cole Phelps uit L.A. Noire, althans, pak komt behoorlijk overeen, wat verdacht is omdat deze game in de jaren 30 afspeelt.

Niet de eerste referentie naar L.A. Noire, de zijmissies Murder Mystery zijn ook soort van gebaseerd op L.A. Noire, en je unlockt dan ook een nieuwe filter voor je camera bij voltooien.

Dit is niet de eerste easter egg naar een andere R* game, John Marston is namelijk te selecteren als ouder als je een online karakter aanmaakt.

Mits je Red Dead Redemption hebt gespeeld en gelinkt aan je Social Club account.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je bang zijn?

Het is maar een spel, en er zitten helemaal geen jumpscares in die mijn :7

Maar verder zou ik die mijn wel een keertje gaan opzoeken, en alles uitzoeken wat daar is :sigaar:

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Lijk is Cole Phelps uit L.A. Noire, althans, pak komt behoorlijk overeen, wat verdacht is omdat deze game in de jaren 30 afspeelt.

Niet de eerste referentie naar L.A. Noire, de zijmissies Murder Mystery zijn ook soort van gebaseerd op L.A. Noire, en je unlockt dan ook een nieuwe filter voor je camera bij voltooien.

Dit is niet de eerste easter egg naar een andere R* game, John Marston is namelijk te selecteren als ouder als je een online karakter aanmaakt.

Mits je Red Dead Redemption hebt gespeeld en gelinkt aan je Social Club account.

Misschien speelt zich hier dan ook een missie af in de Murder Mysteries? R* doet alles met een rede.

.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je bang zijn?

Het is maar een spel, en er zitten helemaal geen jumpscares in die mijn :7

Maar verder zou ik die mijn wel een keertje gaan opzoeken, en alles uitzoeken wat daar is :sigaar:

Dan raad ik je eens aan om bijvoorbeeld Outlast te spelen, er zijn namelijk zat games die je in je broek laten poepen.

Alan Wake en Dead Island kunnen ook hun enge stukken hebben, maar lang niet zo extreem als Outlast of Silent hill.

Dead Island valt mee maar ligt er een beetje aan als je co-op speelt en met wie, ik heb wel eens mensen door hun headset horen schrikken nadat ik ze opsloot in een relatief donker kametje met een boss zombie :clown:

Moet zeggen dat die mijn behoorlijk eng had kunnen zijn, maar ze dit niet hebben gedaan, misschien iets voor in de toekomst, ze maken die mijn niet voor niks open.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...