Jump to content

ps4 Gta v naar hdd om laser te besparen?


mike23

Recommended Posts

Ik heb in mijn hele leven nog nooit meegemaakt dat een laser van een CD-speler stuk ging. Sony is mede uitvinder van de CD-speler dus ik denk dat ze heus wel snappen hoe ze een console met goede CD/Blu-ray lezer maken.

Enige argument waarom data ook (automatisch) op de hardeschijf wordt gezet aangezien van de schijf meestal sneller kan worden gelezen dan vanaf een CD.

Ik denk dat je eerder het mechaniek van je CD speler stuk gaat (dus cd in/uit werpen) dan dat het leesgedeelte/laser stuk gaat. Dit lijkt me niet iets om je druk over te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

It does install the full game. I've got both CoD and AC4 installed, and I noticed the noise of the disc spinning stop both times after it was done. You DO still need the disc to play, though.

bron: http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67850972

Hij gebruikt de disc nog controle uit te voeren om te kijken of het spel legitiem is.

Het installeren van het complete spel is om de laadtijden te verkorten, (en zo gebruikt hij de laser ook minimaal natuurlijk)

Tenminste dit is wat ik eruit opmaak

Link to comment
Delen op andere websites

It does install the full game. I've got both CoD and AC4 installed, and I noticed the noise of the disc spinning stop both times after it was done. You DO still need the disc to play, though.

bron: http://www.gamefaqs....tion-4/67850972

Hij gebruikt de disc nog controle uit te voeren om te kijken of het spel legitiem is.

Het installeren van het complete spel is om de laadtijden te verkorten, (en zo gebruikt hij de laser ook minimaal natuurlijk)

Tenminste dit is wat ik eruit opmaak

Dit klopt, PS3 versie doet alleen de benodigde dingen installeren, en is zo'n 17gb groot ongeveer.

PS4 versie is als ik het goed heb gezien zo'n 51gb groot, wat overeenkomt met een Dual layer Blu ray schijf die 50gb kan opslaan.

In principe hetzelfde idee dat MS toen met de Xbox 360 had gedaan, daarmee kon je ook alles installeren op je harde schijf, alleen was de reden daar om de herrie wat dragelijker te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...