Timovich Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 'kee... :huh: Ik ben meer geïnteresseerd in waarom hij het deed dan wat hij deed... Hij is 13, nota bene! 13 :blink: jong.. whaha dat ze niet gewoon ff ging danse wat doet ze moeilijk zeg.. was 'tie gewoon nog wel gearresteerd maar had die danseres gene problemen :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Zozo net zo oud als mij ik zie me eigen al met zo'n jachtgeweer en met zo'n exotische danser naast me * NIET DUS * Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Zozo net zo oud als mij ik zie me eigen al met zo'n jachtgeweer en met zo'n exotische danser naast me * NIET DUS * Hahaha, ik hoop toch niet dat jullie mij hier van verdenken :lol: Reageren
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 tja in NL kom je er makkelijker vanaf ja, 10 strafregels en een nachtje in de cel... Als je een hele strenge rechter hebt. In nederland krijgt die danseres volgens mij een boete wegens kindermishandeling en krijgt dat ventje €10.000 wegens emotionele schade. Datie dat wapen had kon die niks aan doen....... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 om dan gelijk zoveel geld te eisen hoeft ook weer niet. Ze zijn toch wel een gelukkig gezin geworden, ondanks dat het een verkeerde zoon was. Het zieken huis kan natuurlijk wel even hun excuses aan bieden aan de ouders. Maar 300 miljoen euro eisen!!??, dat gaat te ver. Reageren
Melchior Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Dit is wel een zeeeeer grove fout een miljoeneclaim van 10 miljoen lijkt me nog gerechtvaardigd, meer ook, maar 300 miljoen? Dat is wel erg veel! :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 haha wat lachen. Wat zullen die kleine kinderen wel denken als ze allemaal kerstmannen zien vechten. Maarja kleine kinderen zie je niet sÁvonds op straat of s'Nachts. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 wat een blunder, bezopen kerstmannen die ff willen gaan knokken :lol: :lol: deden ze ook een mandarijnengevecht? :lol: maarja Rudolph zou dat niet leuk gevonden hebben natuurlijk Maarja, hoe gaat het dan in het guiness book of records? grootste gevecht tussen kerstmannen? of grootste aantal kerstmannen bij elkaar? :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Haha, het zal der leuk uitgezien hebben. Dertig vechtende kerstmannen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Nou lekker is dat. Doe je zo'n doos open krijp er een vies beest uit. Maar hoe ken een pyton nou gehecht raken aan een speler? En dat niemand dat beestje mistse. Als je hem eten gaat geven en hij is weg. En je had pas een open doos in de kamer staan. Dan moet er toch een lichtje gaan branden. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 1 euro?!!! :blink: :o :huh: zo goedkoop, geen wonder dat aviodrome hem wou hebben, 1 euro dat is goedkoop man!!!!! zeker voor een boeing B) Reageren
Scott16 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 dit had ik gisteravond ook al op het RTL Nieuws gezien. toch wel een speciaal moment voor dat museum denk ik Reageren
killerbee Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) ze doen weleens vaker iets heel duurs gewoon voor 1 euro of iets verkopen dat staat symbolisch voor iets ofzo in engeland heb je oook boetes voor 1 pond enzo geloof ik als bevoorbeeld een gewoon iemand die boeing wou kopen deden ze dat niet voor 1 euro Bewerkt: 18 december 2004 door killerbee Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Ik ga er binnenkort ook even een paar bestellen voor in de achtertuin. Jezus man €1,- lullig bedrag. Ik zie zo'n hele deftige man met zo'n mooi pak aan al zo €1 geven . Reageren
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 Als ze dat even gezegd hadden had ik em ook wel even willen kopen. Sjonge hé GTA1 is nog 5 keer zo duur als zo'n enorm vliegtuig. Ik snap alleen niet echt hoe die door al die grachten heen is gekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.