Six_Seven Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Hallo iedereen, Ik post hier mijn recuit omdat ik in het recuitment forum niets kan posten Ik heb onlangs een PC crew gemaakt (een beetje vroeg ). Ik maak die crew nu al omdat ik op 27 januari dan direct met vrienden kan spelen. Als je zin hebt om te joinen: http://socialclub.rockstargames.com/crew/mostwantedpc Greetz
Venzio Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Welkom op het forum! Graag zou ik je willen attenderen op het volgende: Je geeft aan dat je niet in het recruitment forum kunt posten, dit is ook de bedoeling. Mocht je de regels gelezen hebben dan had je kunnen zien dat we bepaalde eisen stellen aan het adverteren van je Crew. Dit is zodat leden niet alleen maar op het forum komen om Crews te adverteren. Je voldoet (nog) niet aan de volgende eisen: Je dient minimaal één week geregistreerd te zijn Je dient minimaal 10 posts te hebben Lees de regels van het Crew forum hier. Hopelijk zien je we je verder op dit forum en post je een recruitment-topic zodra je aan bovengenoemde eisen voldoet. Bij dezen sluit ik je topic.
Recommended Posts