japo Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 kan je ook een meisje bij je hius douwen net als vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Beste, Kan je je vraag even duidelijker stellen ,want ik en zowel me collega levi snappen niet wat je bedoelt. :unsure: Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Nee, je kan niet met je meisje trouwen. (Heb het ff ontcijferd ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Nee, je kan niet met je meisje trouwen. (Heb het ff ontcijferd ) Ik denk dat hij geen trouwen bedoeld :rolleyes: . Bedoel je echt in je huis of in een auto? Een hoer in een auto meenemen kan wel. Maar thuis kan dat niet. Alleen met je vriendin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik wis niet dat je een vriendin in je huis kon nemen? ik dacht aleen in haar huis Om het met haar te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Nee, je kan niet met je meisje trouwen. (Heb het ff ontcijferd ) Ik denk dat hij geen trouwen bedoeld :rolleyes: . Kijk eens ff naar zijn topic naam. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 dus kan je nu als je bv op een date bent met je vriendin , kan je ze meenemen in je huis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Simpel antwoord op zijn vraag Neen je kan NIET trouwen in SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japo Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 ja ik snap dat jiulie me taal niet kunnen lzezen,maar ik bedoel zoals bij vicecity dat er bij je zwembad alemaal vrouwen rondlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 misschien als je die pimpmissie hebt gedaan, dat je dan meer hoeren op Grove street ziet lopen ofzo je kunt niet trouwen in ieder geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 misschien als je die pimpmissie hebt gedaan, dat je dan meer hoeren op Grove street ziet lopen ofzoje kunt niet trouwen in ieder geval ....maar in de grove zijn er geen zwembaden hé? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Mensen eve duidelijk kun je nou je vriendin mee naar huis nemen of niet??? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Mensen eve duidelijk kun je nou je vriendin mee naar huis nemen of niet??? :blink: Je kan niet trouwen, je kan ook niet je vriendin binnen in je huis meenemen. Je vriendin zelf, kan wel jou mee naarbinnen vragen, om bijvoorbeeld een kopje koffie te drinken en andere dingen te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japo Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 ja oke weet ik dat ook weer alemaal bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.