Votair Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 (bewerkt) Robocraft Ontwikkelaar: Freejam Games Uitgever: Freejam Games Genre: Actie, RPG Platform: Windows, OS X (Mac OS), Linux Multiplayer: Ja Aantal Spelers: 26 Release: Maart 2013 (Alpha) 8 Juli 2014 (Steam) Robocraft's Wiki Robocraft's site Alpha trailer Robocraft gameplay Bewerkt: 8 oktober 2015 door Visser23 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Ik vind dat Robocraft heel veel weg heeft van Minecraft, maar het is alleen ruimteschepen, en robots bouwen. En die Multiplayer lijkt mij ook wel gaaf, en het speelt zich in de toekomst af. Maar is het betaald of gratis? Reageren
Votair Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Ik vind dat Robocraft heel veel weg heeft van Minecraft, maar het is alleen ruimteschepen, en robots bouwen. En die Multiplayer lijkt mij ook wel gaaf, en het speelt zich in de toekomst af. Maar is het betaald of gratis? Op Steam is Robocraft free-to-play. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ah, oke. Bedankt voor de tip, en ik zal er even naar kijken Reageren
ZeroJens Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik heb me met dit toch een avondje al kunnen amuzeren Reageren
Votair Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Fijn om te horen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.