Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Verstuurd, hopelijk lossen ze het snel op. Moet die playlist voor 19 december gemaakt hebben Reageren
nolms Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 ik denk dat het komt omdat seal team six niet meer op social club staat, hij was eerst rockstar verified geloof ik en ik neem aan dat jij hem toen hebt opgeslagen? je zou eens kunnen kijken of er op het einde de optie bookmark job verschijnd, alleen jobs die je kunt bookmarken kun je in een playlist zetten. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Zonder seal team six ligt die playlist ook overhoop dus heeft er niks mee te maken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Zonder seal team six ligt die playlist ook overhoop dus heeft er niks mee te maken Reageren
nolms Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 (bewerkt) ik heb net geprobeerd bridge of death en prison thugz fight in een playlist te zetten, die waren beide rockstar verified en heb ik beide gebookmarked toen. deze zijn nu allebei van social club verdwenen, ook deze verdwijnen als ik ze in een playlist zet Bewerkt: 26 november 2014 door nolms Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Het ligt er ook aan op welke platform je speelt. Zijn de missies van PS3 ook op de PS4 te spelen? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Het ligt er ook aan op welke platform je speelt. Zijn de missies van PS3 ook op de PS4 te spelen? Nee, aangezien je op PS4 meer objecten kan spawnen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Dat vermoedde ik dus al. Danger, laat je het even weten wat de uitkomst is van je ticket? Reageren
Votair Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Dat vermoedde ik dus al. Danger, laat je het even weten wat de uitkomst is van je ticket? Het antwoord kan je meenemen voor in je FAQ. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2014 Yes yes yes yes yeeees!!!! Eindelijk! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Het probleem is opgelost, probeerde vandaag weer te maken en alles bleef zoals ik het geselecteerd had. Thnx R*!!! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Wat was nu precies het probleem? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Lees de eerste pagina & foto. Over waar het aan lag heeft R* niks gezegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.