Jump to content

GTA 5 NG: kopen of niet?


KoningJesper

Recommended Posts

Ik persoonlijk ervaar GTA5 als compleet nieuw op de PS4, ben er weer helemaal verslaafd aan en zit dubbel te genieten.

Nu moet ik wel zeggen dat ik (met opzet en moeite)al een paar maandjes was gestopt met spel op de xbox360 en andere spellen ging doen, omdat ik toen al wist dat ik de PS4 versie zou gaan kopen.

Maar je zou idd ook kunnen wachten totdat het voor de heft ofzo te koop is, maar in mijn geval wil ik ook The Crew gaan spelen en speel ik ook nog andere games zoals bijv Destiny, maw ik kom nu al tijd te kort en als ik wacht komt mijn game schema helemaal in de war haha

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gekocht in combinatie met de ps4 voor 399,-.

Dus praktisch gratis GTA5 erbij.

Heb nog wel getwijfeld of ik voor de Far Cry4 zou gaan omdat ik GTA5 al had voor de PS3.

In de winkel hadden ze alleen nog de GTA5 combinatie, dus was de twijfel zeer snel weg.

Achteraf gezien heb ik er nog geen seconde spijt van gehad (gelukkig).

En ben ook blij dat ze bij Rockstar nog aanpassingen en extra's in het spel hebben gestopt.

EDIT:

Dit is trouwens een persoonlijke mening!!

Ik ga geen adviezen uitbrengen over wat iemand wel of niet moet aanschaffen, dit omdat ik niet weet wat een ander wel en/of niet kan waarderen en ik kan niet in andermans portemonnee kijken (maar goed ook).

Dit zijn dan ook dingen die je voor jezelf zal moeten beslissen.

Wel kan je ervanuit gaan dat de PS4 versie er een stuk beter uitziet, en er extra content is toegevoegd. Of je dat je geld waard vind moet je zelf bepalen.

Ik zou mijn keus in ieder geval nooit af laten hangen van het feit dat een vriend van me net de PS3 heeft gekocht om welke reden dan ook.

Net zoals ik nooit een PS4 zou kopen omdat een vriend deze heeft.

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...