super_senne Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 HELP ik heb morgen school, alleen de ketting zit van mijn fiets af, en ik het een dichte kettingkast. Hoe krijg je die kettingkast eraf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 (bewerkt) Hangt van de kettingkast af Je hebt kettingkasten met zo'n metaaldraadje, met schroefjes of met een kliksysteem. Zo niet moet je het slopen of naar de fietsenmaker sturen Bewerkt: 24 november 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Meest random topic ooit. Waarschijnlijk zit je kettingkast vast geklikt. Let op klemmetjes die je los moet duwen. Als het goed is popt je kettingkast open wanneer je deze los maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Misschien kan je vader, je moeder of je buurman je helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Kijk rondom je hele kettingkast of er ergens een klemmetje of schroef zit. (Bij mij zit er een schroef aan de voorkant van de kast.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Dan ga je toch niet naar school? Maakt jou 't uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Het is wel een giant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Nouja, het is exact zoals ik het zei Het hangt af van het model fietskettingkast dat je fiets heeft. De opties heb ik gegeven en daar moet je zelf eventjes naar kijken of om hulp vragen bij bijvoorbeeld je ouders. Mocht het niet voor morgen lukken (aangezien het donker is) de fiets van iemand anders lenen of lopend / met de bus gaan ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Wat ik altijd deed -als m'n ketting eruit lag- gewoon je fiets als step gebruiken, je bent even snel maar kost wel wat meer kracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Het is wel een giant Mijn vorige fiets was een Giant, die had een kliksysteem in de kettingkast. Aan de voorkant (richting het voorwiel) zat dan het grootste gedeelte van de kettingkast, welke je van de rest los kon koppelen. Het achterste gedeelte zat ook nog met een schroef aan het frame van de fiets vast, en was dus wat minder makkelijker los te halen. Wellicht dat jouw Giant eenzelfde soort constructie heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Wat ik altijd deed -als m'n ketting eruit lag- gewoon je fiets als step gebruiken, je bent even snel maar kost wel wat meer kracht. Het is wel een giant Mijn vorige fiets was een Giant, die had een kliksysteem in de kettingkast. Aan de voorkant (richting het voorwiel) zat dan het grootste gedeelte van de kettingkast, welke je van de rest los kon koppelen. Het achterste gedeelte zat ook nog met een schroef aan het frame van de fiets vast, en was dus wat minder makkelijker los te halen. Wellicht dat jouw Giant eenzelfde soort constructie heeft. .dit ^^^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 (bewerkt) Neem de bus! Bewerkt: 24 november 2014 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Hoe is het verlopen Senne? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2014 >>> Door Big Boss: Topic opgeschoond. Als je vindt of denkt dat een bericht niet aan de regels voldoet dan rapporteer je dat bericht.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.