japo Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 hey ik ben nog wat een noob in gta mods maken dus vraag ik dit weet iemand een programma om een mod te maken een simpel programma met uitleg (als het kan) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Het ligt eraan wat je wil maken... Wil je missies aanpassen/maken Wil je modellen maken (zelf huisje maken en in VC/SA zetten) Wil je texturen Je vraag is nogal onduidelijk omdat 'mod' een nogal groot begrip is Bewerkt: 24 juli 2005 door snorege Reageren
japo Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 kan je zien hoeveel ik ervan af weet maar ik wel wel een ijgen hius maken of veranderen. mail me anders of msn Reageren
X-Zero Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) als je een eigen huis wil maken heb je nodig 1A)sketscup* 1B)3D maxs * 2A)Zmodeler 3A)moo mapper 4TIP)tut list dit geld ook voor andere dingen. dit is ongeveer wat je nodig hebt. om een huis te bouwen *bij 1A en 1B kan je kiezen wat je nodig hebt.ik raad je aan om 2 te pakken. Bewerkt: 24 juli 2005 door X-Zero Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 sketchup is zoo vree simpele programma ik konde al meteen een mooie huis maken na 1ste avond 3ds max 7 begrijp ik helaas nog niks pff te ingewikkelde dinges <_< Reageren
japo Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 alemaal HEEL erg bedankt Reageren
japo Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 dat eene ketsup kost gelt weet iemand ook waar hij gratis is zet de link er dan ff bij Reageren
X-Zero Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 dat eene ketsup kost gelt weet iemand ook waar hij gratis is zet de link er dan ff bij hij is niet gratis net zoals 3ds max. je hebt cracks en dat is verboden,maar wel een trial,ik raad je aan om google te gebruiken, zoek met ''sketchup trial'' veel succes. Reageren
jerryk Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 ja maar waarschijnlijk maar 30 dagen houdbaar ff offttopic: vraagje @ wauzie, of iemand anders die het weet ik keek in turtorial list, bij peds... daar werd je geleerd om respect te krijgen door een ped te vermoorden, mijn vraag is nu, als je een ped bij respect zet ipv hate, kan je hem dan ook recruiten aan je gang?zou grappig zijn om bijvoorbeeld cops als je gang te hebben Reageren
killerfist Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 waar kan je 3D maxs downloaden??? Reageren
japo Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 je kan wel een cops in je gang hebben, maar als je op hem richt komt tie bijvoorbeeld van zijn moter af en dan begint hij te slaan of te schieten en je moet voor dat hij beging te schietn op g drukken (p.c) maar weet iemand nog een mod maak programma om save hiuzen te maken en die simpel is en gratis Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 je kan wel een cops in je gang hebben, maar als je op hem richt komt tie bijvoorbeeld van zijn moter af en dan begint hij te slaan of te schieten en je moet voor dat hij beging te schietn op g drukken (p.c)maar weet iemand nog een mod maak programma om save hiuzen te maken en die simpel is en gratis Dat kan je maken met het programma Missionbuilder. Let op! het is erg lastig! Vice City Missionbuilder 1.3: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.184 Reageren
japo Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 maar is er ook een moo mapper van sa Reageren
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 maar is er ook een moo mapper van sa nee moo mapper voor gta sa is er nog niet uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.