Jump to content

Zie mijn gemodde auto's niet rijden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ,

Ik heb een paar auto's in mijn gta iv pc editie gestopt , maar het duurt een eeuwigheid tegen dat ik 1 te pakken krijg , ik zie er 3 van de 5 niet rijden :s

Mvg Simon

Geplaatst:

Wellicht handig om dan een carspawner te gebruiken, dit verkort de zoektocht mocht dit je vraag zijn.

Geplaatst:

Hoe werkt dat percies ? en welke is de beste ?

moet je dan geen auto's meer vervangen ?

Geplaatst:

Er zit een Carspawn optie in de Simple Native Trainer mod, tenminsten ik denk dat ze dat bedoelen :)

Geplaatst:

Ik weet niet precies op wat voor manier de game auto's selecteert, maar ik dacht dat het iets te maken met het aantal polygonen op het model (hoe meer polygonen hoe minder hoekig het model eruit ziet). De game selecteert doorgaans auto's met minder polygonen omdat dit minder zwaar is voor de grafische kaart en er op die manier meer auto's in beeld kunnen worden gebracht. Mods hebben doorgaans véél meer polygonen dan de standaard voertuigen en zullen daarom zelden gespawned worden.

Geplaatst:

Als je nu auto's wil in die trainer stoppen , hoe doe je dat ?

Geplaatst:

Heb je de auto's vervangen door een andere bestaande auto? Dan spawn je gewoon die auto met de car spawner. ;) Een tutorial over hoe je de Simple Native Trainer installeert vind je hier.

• 1 year later...
Geplaatst:

Dank voor je uitstekende toevoeging, RenX. Maar kijk je voortaan ook even naar de datum? Meestal zitten leden na 2 jaar niet meer op een antwoord te wachten. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...