Votair Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Hallo, Ik heb een probleem als ik mijn laptop opstart. Ik krijg zomaar elke keer een blauw scherm te zien met in het midden: ''Windows 7 Home Premium'' Terwijl hij het gisteren gewoon nog deed. Kan iemand mij helpen? Groetjes, Votair Reageren
gtaissuper Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 (bewerkt) Kun je om te beginnen vertellen welke laptop je hebt en of je een bepaalde foutmelding op het blauwe scherm hebt gezien? Bewerkt: 25 november 2014 door gtaissuper Reageren
Votair Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Oh, blijkbaar is het al gefixt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Wat bedoel je precies met blauw scherm? Een egaal blauw scherm met witte tekst of een achtergrond zoals dit? Wat gebeurt er wanneer je op Ctrl-Alt-Delete of Ctrl-Shift-Esc drukt? Als je task manager wel kan openen, klik dan op het tabblad Toepassingen op de knop Nieuwe taak. In het dialoogvenster vul je in: explorer.exe en druk je op Ok. Maar wellicht kan een foto meer uitkomst bieden. Edit: hè, te laat. Reageren
Votair Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Ik kreeg het 2e, maar het is al opgelost. Maar toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.