Six_Seven Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Vrouwen die rijden op GTA V, Rockstar Games heeft aan alles gedacht: Reageren
Joriz Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Wow respect voor Rockstar Games hoe realistisch ze dit hebben gemaakt! Er zijn trouwens ook mannen die falen met rijden (moest ik meteen aan denken): Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 OP komt aangereden met z'n eigen wagen aan puin gereden en klaagt over vrouwen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Exact hetgene waar ik aan dacht toen ik dat filmpje zag. Wel amusant pedgedrag. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Jezus, wat rijdt die vrouw slecht, en zij kan weer opnieuw haar rijbewijs gaan halen Ontopic: Het is wel een leuke, amusante video, en misschien vindt je er wel meer van Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 OP komt aangereden met z'n eigen wagen aan puin gereden en klaagt over vrouwen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.