Joriz Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 (bewerkt) Vanavond vrijdag 28 november 2014 wil ik om 20:00 gaan testen of de PlayStation 4 versie van GTA Online al wat beter werkt. Geef je vooral op om vanavond gezellig met een klein groepje te gaan spelen. Ik stel natuurlijk weer een livestream beschikbaar, die te bekijken is in de chat, tijdens de avond. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd. Extra informatie: Aangezien dit een nieuwe next-gen meeting poging is wil ik het vooral bij Freeroam houden om te kijken hoe het spel nu werkt. Mocht het goed werken zal ik ook nog wel wat leuke jobs in starten. Wil jij ook samen spelen met andere spelers geef je dan hieronder op! Vergeet niet zowel je PSN naam als ook aan te geven of je een headset hebt. Deelnemers: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja @Platypus|Platypus92|ietsje later|misschien @tjarda1999|FoxSniperPro|Aanwezig|Ja @sabinee1995|sabientje1995|Aanwezig|Ja @DennisBerry|DennisBerry|Aanwezig|Misschien @KaiSkillzz|alaska1001|Aanwezig|ja @Skullz-000|Skullz-0806|Aanwezig|Misschien [/table] Aantal plekken vrij: 9 Bewerkt: 28 november 2014 door Joriz Reageren
Platypus Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Ik doe mee! PSN: Platypus92 Headset: misschien Het kan zijn dat ik wat later ben, omdat wij meestal rond dat uur eten. Reageren
Lars Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Wanneer weer een Ps3 meet? Reageren
Joriz Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Wanneer weer een Ps3 meet? Gelieve offtopic reacties achterwegen laten. Indien je zo graag een PS3 meeting wilt kan je er altijd een zelf organiseren. Het kan zijn dat ik wat later ben, omdat wij meestal rond dat uur eten. Geen probleem. Ik zal wel langer online zijn en nodig je gewoon uit. Mochten andere mensen ook mee willen spelen dan hoor ik het graag. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 psn FoxSniperPro Headset Ja Erbij: wss wel als ik het niet vergeet met me domme hoofd Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 leuk dat je het nog een keer probeert joriz! ik ben erbij psn: sabientje1995 headset : ja Reageren
DennisBerry Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Ik ben er ook bij om 8 uur . Ik heb helaas mijn headset van playstation 3 nog niet werkend op de playstation 4. Oordopjes heb ik nog wel ergens maar weet het niet zeker. Psn: DennisBerry tot vanavond ! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Ik ben d'r ook weer bij. PSN: alaska1001 Headset: Ja Reageren
Niked Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 psn: Skullz-0806 Headset misschien Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 (bewerkt) ja, helaas weer verjaardag... Bewerkt: 28 november 2014 door DDT Dorus Reageren
Joriz Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Dank aan alle mensen die zich zo snel hebben aangemeld. Ben nu bezig met het aanslingeren van mijn PS4. Voor vragen en communicatie ben je welkom in de chat. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Het was een super meeting, niet alleen omdat GTA Online eindelijk goed werkte op de PlayStation 4 maar ook omdat het super gezellig was! Iedereen bedankt voor het aanwezig zijn en hopelijk tot de volgende keer! Hierbij de opname: Bij de 30ste minuut begint de gameplay in freeroam. Bij 1 uur en 20 minuten beginnen de jobs die we hebben gespeeld! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Was echt super gezellig! Gauw weer eens overdoen. In de spoiler staan de foto's: Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Komt er nou weer eens een ps3 meeting? En nee...ik ga er geen zelf organiseren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.