Kaitjee98 Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Tijdens het spelen van de singleplayer kocht ik een garage, maar er staat geen enkel DLC voertuig meer in (Roosevelt, Zentorno etc. etc.) Op het Sandy Shores Airfield staan ook geen DLC vliegtuigen en heli's. Wat is er aan de hand? Ik speel op de PS4. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Heb je de DLC pakketten wel geinstalleerd? :v Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2014 (bewerkt) Er valt niets te installeren. Heb net nog gekeken of er updates beschikbaar waren, maar ik speel op de meest recente versie. Edit: Het probleem is min of meer opgelost. De meeste voertuigen die op de PS3 al gratis in je garage/hangar stonden, moet je nu kopen in de online shop voor de PS4. Jammer maar helaas. Bewerkt: 28 november 2014 door KaiSkillzz Reageren
nolms Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 ik neem aan dat toekomstige dlc voertuigen er wel bijkomen net als het op last gen was. in princiepe is het geen dlc op current gen Reageren
Hmmpff Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 ik neem aan dat toekomstige dlc voertuigen er wel bijkomen net als het op last gen was. in princiepe is het geen dlc op current gen Zie zijn Edit. Zijn probleem is dat hij op de ps3 speelde en in de story-mod al die auto's had, maar op de ps4 moet je opnieuw beginnen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Dat komt omdat het op ps4 geen DLC voertuigen meer zijn... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Maar er rijden ook DLC voertuigen op straat, en daarom staan er geen DLC voertuigen in je garage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.