Ice Cold Killa Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Ik wou, nu er toch bijna geen mods meer worden gemaakt, zelf een mod beginnen, namelijk een San Andreas Horror mod. Ik denk dat ik alleen de textures gaan aanpassen, maar als iemand wilt helpen met modellen en/of mission scripten zou ik daar geen nee tegen zeggen, en als mensen mee willen helpen zou ik dat leuk vinden B) . Maar ik denk wel dat ik pas begin als ik terug ben. Bewerkt: 24 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
corne0202 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) ik wil best helpen als het mag en hoe moet het worden dan overal bloed enzo gekke dingen mensen met bloed enzo heksen maken van de mensne. probeer zo veel mogelijk te vertelle dan begin ik al dan kom je terug en dan sta je verstelt Bewerkt: 24 juli 2005 door corne0202 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.