Votair Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Beste forumleden, Ik ben onlangs verhuist en ik heb vandaag mijn computer met mijn vader losgekoppeld en meegenomen naar het nieuwe huis. Alle kabels er weer in gezet, opstarten gaat prima. Vervolgens laad ie mijn bureaublad niet, en geeft ie telkens foutmelding van Windows Verkenner aan. Ik heb al veilige modus geprobeerd, maar ik zit ook systeemherstel te proberen. Ik weet alleen niet hoe dat werkt en of ik alles kwijtraak. Weten jullie hoe ik misschien deze problemen kan oplossen? Alvast bedankt! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/products/features/system-restore In Windows 7 kunt u meerdere punten voor systeemherstel maken en precies zien welke bestanden worden verwijderd of toegevoegd wanneer de computer wordt hersteld. Zie Een herstelpunt maken voor meer informatie. Het lijkt erop dat je precies kan zien wat er verwijderd word. Reageren
Votair Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2014 Oke, bedankt. Dan zit er denk ik niets ander op dan dat te doen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Geplaatst: 29 november 2014 (bewerkt) Dat probleem had ik ook een tijdje terug; Windows herstellen naar een eerder tijdsdatum was voldoende. Bewerkt: 29 november 2014 door TheDutchWesley Reageren
Sublime Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Het forum heeft zo te zien ook een herstel gehad naar een eerdere datum ... Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Het forum heeft zo te zien ook een herstel gehad naar een eerdere datum ... Maar wel leuk dat de waarschuwingen nog wel geregistreerd staan -,- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.