SpacyColours Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Gefeliciteerd, winnaars! Vond het een leuke contest, alleen na de eerste paar rebussen kwam ik er niet meer aan toe om in te zenden. Wel doe ik even een vreugdedansje dat ik Softbalveld goed had, ben benieuwd hoeveel mensen die nog meer goed hadden? Reageren
Dexist Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Gefeliciteerd, winnaars! Vond het een leuke contest, alleen na de eerste paar rebussen kwam ik er niet meer aan toe om in te zenden. Wel doe ik even een vreugdedansje dat ik Softbalveld goed had, ben benieuwd hoeveel mensen die nog meer goed hadden? Jij was de enige die hem had geraden! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Oh yeah. Moet wel toegeven dat het uiteindelijk meer een gok was, ik dacht wel "soft" van Microsoft, maar dat gedoe met die "mu" daar kwam ik echt maar niet uit. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Rebus 2: HANDBALVELDFLES Ik kwam toch in de buurt! Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Rebus 2: HANDBALVELDFLES Ik kwam toch in de buurt! Je had mijn inzendingen moeten zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.