Jump to content

Zoveel mogelijk mensen nodig voor een reeks overvallen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek zoveel mogelijk mensen om mee te helpen met een reeks overvallen en evt. missies. Het is de bedoeling dat je vaak kan spelen. Het is op de PS3. Headset is aanbevolen. Dankjewel

Geplaatst:

ja maar dan ben je geen leider dus crew maken is beter

Of dat beter is hangt af van persoon tot persoon ;).

Voor je een crew start raad ik je aan eerst de regels te lezen ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum! :)

Zoals hierboven al is vermeld, is het verstandig om hiervoor een aparte crew aan te maken. Een crew kun je hier aanmaken op Social Club, waarna je er reclame voor kunt maken op het forum. Tevens is het handig om je crew hier te vermelden zodat mensen zich aan kunnen melden.

Ik wens je veel succes met het maken van een crew, ook als is dit maar een optie, en met het vinden van mensen om je te helpen! :tu:

Bewerkt: door ERRWINS
Geplaatst:

ik wil gerust meedoen maar ben net een nederlandse crew gejoined en heb geen intresse om naar een nieuw crew te gaan

Geplaatst:

ik wil gerust meedoen maar ben net een nederlandse crew gejoined en heb geen intresse om naar een nieuw crew te gaan

Je kunt lid zijn van 4 crews als ik me niet vergis :tu:

Geplaatst:

Bedankt iedereen, ik ga een crew aanmaken.

Ik wil je niet demotiveren, maar kost een hoop tijd en moeite om spelers te werven, zeker als je ook nog selectief wilt zijn door bijv. alleen nederlanders/belgen toe te laten.

Ik raad je aan een crew te zoeken zodat je snel met je nieuwe vrienden kunt doen wat je graag wilt doen!

Geplaatst: (bewerkt)

mijn crew die ik gevonden heb heeft 815 leden maar headset moet persee en ja je bent geen turk dus je komt er niet in

ze hebben zelf een facebookpagina en watsappgroep enzo maar ja het is turkse crew sorry.

ik kan je wel invite stueren maar als mensen turks praten ga jij het niet begrijpen

ik stuur je wel bericht

Bewerkt: door mert17

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...