Nyltje Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Na het topic Het is helemaal niet warm! gehad te hebben is tijd voor de winter variant: Het is helemaal niet koud! Wat doen jullie tegen de kou en wat niet praat er hier lekker over. Ik heb sowieso altijd sloffen aan en vaak m'n capuchon van m'n dikke vest op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Dikke jas dragen, handschoenen aandoen, en een muts dragen (Want meestal krijg ik erg koude oren ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Overwinteren doe je natuurlijk op de Canarische Eilanden. Graadje of 20-25, perfect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Mijn net nieuw gekregen joggingbroek dragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Men zeurt gewoon, het is helemaal niet koud . Niet zo koud als dat men beweert in ieder geval . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 (bewerkt) Ik was gistermiddag in het noordwesten van het land (Anna Paulowna), en ik zou toch zweren dat het daar minstens -20 graden was. Dat was dan de echte temperatuur, de gevoelstemperatuur lag denk ik rond de -30 graden. Bewerkt: 30 november 2014 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Men zeurt gewoon, het is helemaal niet koud . Niet zo koud als dat men beweert in ieder geval . Jouw afro houdt je wel warm. Ontopic: Ik fiets iedere ochtend 12km naar school en dat is wel te doen met handschoenen en evt. een muts/capuchon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Zal nooit een muts of sjaal op doen, heel misschien ahdnschoenen en loop in een vest/jas. Nee ik heb het niet zo snel koud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Het effectiefste lijkt me toch gewoon de knop van de verwarming aan te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Lekker met je rug tegen de warme verwarming aanzitten, onder het genot van een heerlijke kop warme chocolademelk met slagroom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Lekker met je rug tegen de warme verwarming aanzitten, onder het genot van een heerlijke kop warme chocolademelk met slagroom! Je vergeet het meisje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Lekker met je rug tegen de warme verwarming aanzitten, onder het genot van een heerlijke kop warme chocolademelk met slagroom! Je vergeet het meisje In de Chocolade melk ?Ik ken rare wezens, maar dit is toch wel weer een geval apart . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Koud vind ik het vooralsnog niet, eerder fris. Ik ga nu ook nog geen winterjas aan trekken, anders mis ik het effect wanneer het straks echt koud wordt. Nu houd ik het bij een dunne trui, een windstopper als ik naar buiten ga, en een warme drank op z'n tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Als ik het koud heb, maak ik gewoon warme chocolade melk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Een warme chocomelk is uiteraard een onmisbaar element in een aangename winter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.