norik Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Beste forummers Ik wil graag een Gta v real life video maken en ik zou graag willen weten hoe ik een werkende gta v HUD in mijn video's kan editen. Mvg Norik Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 (bewerkt) Beste forummers Ik wil graag een Gta v real life video maken en ik zou graag willen weten hoe ik een werkende gta v HUD in mijn video's kan editen. Mvg Norik tientallen uren doorbrengen met sony vegas, en dan heel goed je real life vid. bewerken in de gta v gameplay. Bewerkt: 30 november 2014 door TheDutchWesley Reageren
norik Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Maar hoe doe ik dat dan? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Maar hoe doe ik dat dan? Heel lang verhaal...ik zou eens informatie gaan verzamelen bij iemand die zo'n video heeft gemaakt, misschien wilt 'ie je helpen Reageren
Delvarik Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Er staan veel Tutorials op internet over Sony Vegas, meestal staan op de officiële sites ook wel tutorials! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.