Jump to content

Tuners


Hmmpff

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb vanavond mijn 2e huis gekocht en wil in deze garage wat meer tuners hebben ( Supercars en muscles horen hier dus niet bij), dus snelheid doet er niet echt toe.

Ik heb momenteel de futo en de maibatsu penumbra, 2 auto's die je mooi kunt tunen met onder andere spoilers etc.

Wat zijn er nog een aantal waarbij je dit kunt in ongeveer de catogorie waar ik op doel?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb vanavond mijn 2e huis gekocht en wil in deze garage wat meer tuners hebben ( Supercars en muscles horen hier dus niet bij), dus snelheid doet er niet echt toe.

Ik heb momenteel de futo en de maibatsu penumbra, 2 auto's die je mooi kunt tunen met onder andere spoilers etc.

Wat zijn er nog een aantal waarbij je dit kunt in ongeveer de catogorie waar ik op doel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vanavond eens kijken naar jullie suggesties!

phoenix en ruiner zal hij nie tzoeken die zitten in catogory muscle car

Inderdaad, is niet helemaal mijn ding, al zal ik er waarschijnlijk wel 1 in mijn garage zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo iedereen,

Ik heb vanavond mijn 2e huis gekocht en wil in deze garage wat meer tuners hebben ( Supercars en muscles horen hier dus niet bij), dus snelheid doet er niet echt toe.

Ik heb momenteel de futo en de maibatsu penumbra, 2 auto's die je mooi kunt tunen met onder andere spoilers etc.

Wat zijn er nog een aantal waarbij je dit kunt in ongeveer de catogorie waar ik op doel?

probeer is die audi van michael in online die is ook leuk te tunen en het is een sport volgens mij
Link to comment
Delen op andere websites

probeer is die audi van michael in online die is ook leuk te tunen en het is een sport volgens mij

dat is een tailgater en is een sedan, is inderdaad wel leuk te tunen

ik heb hem zelf ook die is echt heel erg leuk om zowel mee terijden als om optetunen hij kost in online 55,000 en voor volledig op tevoeren 209.720 ik heb dat gister uitgerekend en dan zit er helemaal niks op en als je alles in een keer wilt doen kost het je in totaal 264.720 graag gedaan alvast gr koerba1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...