Hmmpff Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Hallo iedereen, Ik heb vanavond mijn 2e huis gekocht en wil in deze garage wat meer tuners hebben ( Supercars en muscles horen hier dus niet bij), dus snelheid doet er niet echt toe. Ik heb momenteel de futo en de maibatsu penumbra, 2 auto's die je mooi kunt tunen met onder andere spoilers etc. Wat zijn er nog een aantal waarbij je dit kunt in ongeveer de catogorie waar ik op doel? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 - Schyster Fusilade - Karin Sultan - Karin Intruder - Vulcar Warrener - Annis Elegy RH8 Reageren
nolms Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 de sultan rs en ik vind de uitgebouwde feltzer de mooiste auto van heel het spel Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Panto kan je ook verbazingwekkend veel en grappig tunen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) Albany mana Je bent nog een 'na' vergeten. Albany Manana! Maar is meer een lowrider dan een tuner Bewerkt: 2 december 2014 door Da Phoenix Reageren
peterkurk Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Hallo iedereen, Ik heb vanavond mijn 2e huis gekocht en wil in deze garage wat meer tuners hebben ( Supercars en muscles horen hier dus niet bij), dus snelheid doet er niet echt toe. Ik heb momenteel de futo en de maibatsu penumbra, 2 auto's die je mooi kunt tunen met onder andere spoilers etc. Wat zijn er nog een aantal waarbij je dit kunt in ongeveer de catogorie waar ik op doel? Reageren
peterkurk Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 zoek de phoenix de ruiner de fluto de felon of frankilins motor? Reageren
coolguynl Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 phoenix en ruiner zal hij nie tzoeken die zitten in catogory muscle car Reageren
Hmmpff Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Ik ga vanavond eens kijken naar jullie suggesties! phoenix en ruiner zal hij nie tzoeken die zitten in catogory muscle car Inderdaad, is niet helemaal mijn ding, al zal ik er waarschijnlijk wel 1 in mijn garage zetten. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Annis Elegy RH8 Benefactor Feltzer Benefactor Glendale Benefactor Panto Benefactor Schafter Benefactor Schwartzer Benefactor Surano Bravado Buffalo S Coil Voltic Declasse Asea Dinka Jester Invetero Coquette Karin Futo Karin Intruder Karin Sultan Maibatsu Penumbra Obey Tailgater Pfister Comet Schyster Fusilade Übermacht Sentinel XS Vulcar Warrener Weeny Issi Reageren
koerba1 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Hallo iedereen, Ik heb vanavond mijn 2e huis gekocht en wil in deze garage wat meer tuners hebben ( Supercars en muscles horen hier dus niet bij), dus snelheid doet er niet echt toe. Ik heb momenteel de futo en de maibatsu penumbra, 2 auto's die je mooi kunt tunen met onder andere spoilers etc. Wat zijn er nog een aantal waarbij je dit kunt in ongeveer de catogorie waar ik op doel? probeer is die audi van michael in online die is ook leuk te tunen en het is een sport volgens mij Reageren
nolms Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 (bewerkt) probeer is die audi van michael in online die is ook leuk te tunen en het is een sport volgens mij dat is een tailgater en is een sedan, is inderdaad wel leuk te tunen Bewerkt: 11 december 2014 door nolms Reageren
koerba1 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 probeer is die audi van michael in online die is ook leuk te tunen en het is een sport volgens mij dat is een tailgater en is een sedan, is inderdaad wel leuk te tunen ik heb hem zelf ook die is echt heel erg leuk om zowel mee terijden als om optetunen hij kost in online 55,000 en voor volledig op tevoeren 209.720 ik heb dat gister uitgerekend en dan zit er helemaal niks op en als je alles in een keer wilt doen kost het je in totaal 264.720 graag gedaan alvast gr koerba1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.