.PhoeniX. Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 De Rail Gun is een van de duurste wapens in GTA V, de Gun kost namelijk 250,000 euro. Maar met een paar heists, kan je hem waarschijnlijk wel aanschaffen. Reageren
nolms Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Wanneer je naar de ‘firing range’ gaat kun je de gun al gebruiken om te testen. Als je dan jezelf vermoord met de gun, dan respawn je met de railgun. Je kan dan alleen geen nieuwe ammo kopen of de tint veranderen van het wapen, maar je kunt de railgun testen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Ik vind die Railgun zijn geld niet echt waard. Goed, het is een best geinig wapen, maar je kan er niets speciaals mee of zo. Auto's opblazen kun je ook al met een bazooka. Reageren
Johncubano Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Jammer man. Valt jullie trouwens ook op dat je op de ps4 met lvl 130 steeds 1 van de hoogste levels bent. Kan je hieruit opmaken dat we toch niet zo heel veel Mensen zijn overgestapt. Ik ben bijna in iedere lobby de hoogste rank Reageren
nolms Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 (bewerkt) ik heb dat idee ook, of misschien zijn er toch veel opnieuw begonnen of 2de karakter Bewerkt: 9 december 2014 door nolms Reageren
Johncubano Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Ja maar nolms jij bent al 500 ofzo!!!!! Haha Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Dan zijn jullie echte No-Lifers. Maar vorig jaar om deze tijd, was ik constant aan het no-lifen. En mijn resultaat mag er wel zijn, want momenteel is mijn rank 170. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Mijn rank is 178, maar had ik echt mijn volledige vrije (werkloze) tijd erin gestoken, dan had ik gemakkelijk level 300 kunnen zijn. Reageren
nolms Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Dan zijn jullie echte No-Lifers. Maar vorig jaar om deze tijd, was ik constant aan het no-lifen. En mijn resultaat mag er wel zijn, want momenteel is mijn rank 170. Ik had wel een leven maar daar was nie veel aan, die heb ik maar geannuleerd Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Nu kan het echte no-lifen beginnen. Update voor alle platformen en soon™ de Heists Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 T' zou wel leuk zijn als we een Meeting houden, terwijl de Heists uit zijn. En ik heb superveel zin in de Heists, en je verdient gewoon 600.000 dollar mee, i.p.v "80.000". Maar ik ben bang dat de moeilijkheids graad erg hoog ligt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2014 GTA 5 online players gezocht xbox one Om samen lol en geld te maken Game tack "Michael talen" Hoe meer mensen er joinen hoe gezelliger stuur bericht naar me of voeg me toe op xbox one zelf ook Nederlandse crew om te joinen Gelieft +18jaar te zijn Probeer anders een meeting te organiseren door een topic aan te maken. Anders is een algemeen XBOX topic ook geen verkeerd idee. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Ik weet niet of iemand er al van heeft gehoord, maar er is een multiplayer mod op komst voor GTA V. Met die mod kun je zeg maar d.m.v. open source zelf programmeren hoe je gamemode werkt (b.v. stunt, roleplay, massive deathmatch). Ook kunnen er meer spelers in een server zitten, zoals 128 players inplaats 32 players. Voor de geintereseerden: http://www.vmultiplayer.net/ Snap niet echt hoe ze het aan het ontwikkelen zijn, vooral dat ze zelfs niet weten of GTA V dedicated servers of dergerlijke zal gebruiken. Zelfs de system requirements zijn nog niet uit Als je de link aanklikt, zie je dat ze het testen in GTA IV Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 En toen werd het GTA Online subforum verplaatst. Goede zet, al zeg ik het zelf Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ik vind het een goed initiatief, en het is een stuk overzichtelijker. Al heb ik het idee dat er meer mensen reageren op de GTA Online topics. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.