Jump to content

Welke walkthrough?


Wielie (gast)

Recommended Posts

Aangezien ik tog nog eens het spel compleet wil uitspelen zonder er direct al te veel vrije tijd in te steken, wil ik een walkthrough guide kopen.

Welke raden jullie aan? Ps ik speel op de Xbox360, of doet het er niet toe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de Limited Edition Guide van BradyGames. Een erg leuk hebbedingetje met duidelijke informatie, en proper en simpel gebracht. Ook de opdeling is erg duidelijk. Je vindt er werkelijk alles in, van de locaties van collectibles tot de snelheid van voertuigen. Als ik me niet vergis krijg je er ook zelfs nog een exclusiefe artwork bij, op een mooi karton geprint.

Maar als je je geld liever ergens anders aan besteedt, raad ik toch gewoon onze eigen WikiGTA aan. Een paar van de jongens hier op het forum hebben keihard geknokt om alle missies verzorgd in het Nederlands te beschrijven, en iedereen zoveel mogelijk te helpen bij het spelen van het spel. Enkele handige pagina's zijn hier bijvoorbeeld de Missies, 100% checklist, en veel meer...

Veel plezier nog met alles uit GTA V halen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik onze WikiGTA. Hij is volledig in het Nederlands, en opgezet door mensen hier op het forum. Hij wordt alleen aangepast door een select groepje leden, waardoor alle informatie die er op staat ook daadwerkelijk klopt.

WikiGTA: Grand Theft Auto V.

En als er informatie is die je mist, kan je die altijd aanvragen in ons Feedback sub-forum. Waarnaar wij er met spoed voor zorgen dat het erop komt te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik onze WikiGTA. Hij is volledig in het Nederlands, en opgezet door mensen hier op het forum. Hij wordt alleen aangepast door een select groepje leden, waardoor alle informatie die er op staat ook daadwerkelijk klopt.

WikiGTA: Grand Theft Auto V.

En als er informatie is die je mist, kan je die altijd aanvragen in ons Feedback sub-forum. Waarnaar wij er met spoed voor zorgen dat het erop komt te staan.

Sorry hoor maar vergeleken met de Engelse Wiki is de Nederlandse echt beroerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je een foutje hebben gevonden op onze Nederlandse GTA Walkthrough dan horen we het graag. Je kan dit melden in het foutje gevonden topic. We doen er alles aan om onze Wiki nog beter te maken. Daarom werken we ook in een besloten groep, zodat al die rommel en onzin die je helaas vaak op Wikia ziet niet op onze WikiGTA walkthrough komt. Natuurlijk hebben we over GTA5 nog heel veel te schrijven, er worden wekelijks vele pagina's toegevoegd met nieuwe info, tips, missiebeschrijvingen en plattegronden. Mocht je zelf ook mee willen schrijven dan horen we het graag. Je kan altijd een sollicitatie indienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...