Jump to content

Bangeren in GTA


DurkTerp

Recommended Posts

Hallo misschien is het eens leuk om eens met een groepje op ps4 te bangeren voor degenen die er niet bekend mee zijn kijk filmpje

we hadden via ps3 al leuk groot groepje met engelsmannen die er ook helemaal vol van zijn hier hadden we een groep van gemaakt op FB. Het gaat erom dat we met meestal Amerikaanse of old timersauto's rijden dus musscle en die zo plat mogelijk bij iemand in te rijden voordat de auto naar zijn laatste rustplaats gaat ? we rijden dan op ovalbaantjes zoals in het filmpje is te zien dus zelfgemaakte banen ik heb nu zelf ook een baan gemaakt waar we met 30 kunnen rijden ik hoor graag wie hier eens aan mee wil doen ik heb mijn garages ook vol staan met allemaal banger auto's En in de teamkleuren oranje groen dat team rijd in het echt ook mee onder de naam banger rodeo team damwoude plaats anders ook jullie foto's van jullie banger auto's in dit topic en welke jullie allemaal als auto hebben ik heb oa de Romero's hearse (lijkwagen) vigero blade emperor ruïner voodoo we zijn tot nu toe met 3man die zijn overgestapt na ps4 vandaar dat ik het hier met jullie deel

Mijn psn is DurkTerp

Hier 1 van mijn auto's de warrener die valt onder de sedans en natuurlijk als je eens zou meedoen is wel de bedoeling dat je armor op 0% hebt.

>>> Door thebig: Eventjes samengevoegd. Zoals al gezegd in dit topic, gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken als je riskeert meerdere posts na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels al de bewerk-knop gevonden?

Wat zal hier leuk aan zijn? Het schademodel in GTA V is al brak, als je dit dan ook nog wilt doen :$

Werk ook eens aan je interpuncties.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...