mert17 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 hebben jullie contactgegevens van rockstargames zoals email enzo want 2 vrienden van mij willen het ze wouden wat vragem Reageren
Joriz Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Via de volgende pagina kan je een ticket aanmaken bij Rockstar Games Support voor (technische) problemen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Natuurlijk kan je jouw vraag hier ook op het forum stellen. Veel vragen kunnen namelijk gemakkelijk door andere fans worden beantwoord. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) Google is je grootste vriend :-) Via twitter kan je ook vragen stellen. Op de site van rockstar support staat ook het mailadres. Bewerkt: 2 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
mert17 Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 ja dat weten we meneer joriz maar mijn vrienden enzo willen prive dus via email vragen stellen weten jullie dat? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 ja dat weten we meneer joriz maar mijn vrienden enzo willen prive dus via email vragen stellen weten jullie dat? Google is je grootste vriend :-) Via twitter kan je ook vragen stellen. Op de site van rockstar support staat ook het mailadres. Lees je wel? Reageren
mert17 Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 er staat geen email adress maar er staat twitter en ik heb ze net getweet Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) er staat geen email adress maar er staat twitter en ik heb ze net getweet Nee, maar ik las dat ze geen email hadden, simpelweg omdat ze simpelweg geen support verlenen via email. BRON: http://gethuman.com/...Rockstar-Games/ Bewerkt: 2 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Een support ticket (die link die Joriz gaf) is sowieso privé. Je moet soms activatie codes doorgeven en die wil je niet in een publiek forum posten. Reageren
nolms Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 haha je kunt ze ook bellen, zie link van TheDutchWesley Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.