Jump to content

Polarbear e.a.

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerste keer hier, dus post maar een aantal dingen.

Sommige staat Spreekuur op als nickname, vanwege een online spel.

1z1us08.png

23jrfbn.png

nq4bia.png

(ging het vooral om het tekenen van de ijsbeer, achtergrond is zo voor de leuk er vlug bij gepakt)

24gm59s.png

Tips zijn heel welkom!

^^

Geplaatst:

1e is erg kleurrijk. Jammer van de tekst als achtergrond. Verder ziet het er wel goed uit.

Geplaatst:

1z1us08.png

Werkelijk waar, wat een fantastisch design. Het hele plaatje is gewoon compleet. Laten we beginnen bij de achtergrond, welke ik eigenlijk nog een beetje saai vind. Het lijkt één texture met een paar lightningtextures erover heen. Het overige, de renders, zijn uitstekend geplats op de achtergrond. Daarnaast heb je een leuke variatie weten te creeeren tussen de daadwerkelijke "hoofd"-render en de rest. Bij zo'n onderwerp zou je juist alleen dieren of een sexy vrouw verwachten, maar jij weet dieren te combineren met twee soorten fruit. Goed gedaan! Het enige minpunt vind ik, net als TheDutchWesley, de tekst achter de ananas. Ik snap dat je wat wil toevoegen aan de background, maar in mijn ogen is deze keus dan wat minder, helaas. Tot slot vind ik dat je mooie kleuren hebt gebruik; geel, lichtblauw en roze zijn kleuren die allemaal terug komen in de belangrijkste render, waardoor het allemaal een geheel lijkt. Goed gedaan! Ook de tekst "Tropical" vind ik goed bij het design passen. De tekst die onder "Tropical" staat, vind ik wat minder geslaagd. Ik kan nauwelijks lezen wat er staat, maar ik heb het vermoeden dat er "Spreekuur" staat? Nouja, wat mij betreft is dit een uitstekend design! Netjes.

23jrfbn.png

Ook dit design vind ik erg goed gelukt. De background vind ik opnieuw wat saai. Het lijkt alleen dat je een plaatje hebt gepakt en deze erachter hebt gedaan (het kan best zijn dat je er veel aan gedaan hebt, maar het lijkt niet zo te zijn). De render spring wel erg uit het design, wat natuurlijk ook de bedoeling is. Dit heb je uitstekend weten te doen door opnieuw de juiste effecten te creeeren. Ook de kleuren zijn weer goed gekozen, maar wat me opvalt is dat deze kleuren dezelfde zijn als de eerste. Favoriete kleuren? :puh: De tekst heb je bij dit design goed gedaan; beide teksten zijn duidelijk leesbaar en de belangrijkste tekst springt er goed uit.

nq4bia.png

Hier kan ik helaas weinig over zeggen aangezien ik niet weet wat voor werk dit is. Ik weet dat veel meiden op Facebook dit soort dingen hebben als profielfoto van zichzelf, maar geen idee of het veel werk is of niet. Desalniettemin ziet het er allemaal leuk uit!

24gm59s.png

Wauw. P-r-a-c-h-t-i-g-. Dit vind ik veruit je beste design hier. Je achtergrond is mooi clean gemaakt door lichte kleuren te gebruiken. De veren zijn net de toegevoegde waarde om de achtergrond compleet te maken. Wat je vervolgens hebt gedaan met de tender en de zwanen is ronduit fantastisch. De zwanen vullen deze signature prachtig op en zorgen ervoor dat je render fantastisch in de achtergrond verloopt. Dit natuurlijk in combinatie met de veren op de render; wat ook een mooie toegevoegde waarde is. De lightningtexture of brush op het hoofd van de render is ook mooi gedaan; het zorgt voor net dat beeste extra aandacht op de render. Als deze er niet wat geweest, wat de aandacht al gauw naar de veer of de zwanen gegaan. Ik heb echter nog een klein detail wat ik anders zou gedaan hebben; op de arm van de render zitten nog wat stukjes van een lightning texture. Opzich prima, maar doordat je volgens mij sharen hebt gedaan, komt dit niet goed tot zijn recht. Deze "spikkeltjes" zou ik weghalen. Het kan dan vooral om het linker deel. Dat grote spikkeltje en die rechts daarvan kunnen wat mij betreft staan blijven. Maargoed, de tekst; uitstekend weer. Goede kleuren gebruikt, mooi font gebruikt. Niks op aan te merken. Goed gedaan zeg! Ga zo door!

Geplaatst:

Hehe hij is er eindelijk haha!

@visser, die polarbear is een hels werkje.. dit is namelijk zelf met pentool uitgezet weet ik toevallig.

Toffe werkjes zoals je weet !

Geplaatst:

Welkom in de Graphics-hoek! :tu:

Ik merk meteen dat je dit al wat langer doet, want je gebruikt heel interessante en soms ook wel complexe technieken. Je werk is erg kleurrijk, vooral de eerste twee designs, en dat spreekt me zeker aan. Vrolijke, frisse kleuren waar ik zelf ook veel gebruik van maak (zoek maar eens een topic met mijn tekeningen op als je zin hebt), die de designs iets fruitigs geven. Vooral met de toekan-sig scoor je bonuspunten bij mij, want dat is al van jongs af aan één van mijn lievelingsdieren. Dat je ook met andere stijlen en technieken overweg kunt laat je zien met de laatste twee sigs, die heel anders zijn, maar wel heel goed. De ijsbeer is heel tof gedaan en bij de 'desire freedom' signature zijn de smudge/topaz-delen heel goed gelukt.

Al met al uitstekende werkjes, blijf vooral meer showen! :tu:

Geplaatst:

Allemaal erg mooi, vooral die laatste. Doet me onwillekeurig een beetje denken aan die Jesus Saves-wallprint(/graffiti?) in Los Santos in GTA: San Andreas;

egg_1.jpg

Maar dan vind ik die creatie(s) van jou nog stukken mooier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...