SanAndreasGEK Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Hallo, ik kom al weken niet voorbij de tweede missie van de Epsilon Dat is dus waar je geld moet doneren... Ik heb al gedoneerd maar er komt helemaal niks meer van epsilon..???? Heb al aantal keren spel opgeslagen maar lukte niet .. Iemand een idee? Alvast bedankt ! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Als ik het me goed herinner, kun je meerdere bedragen doneren. Heb je het hoogste bedrag al geprobeerd, en probeer je het als Michael? Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik doe het via Michael, en ik heb paar keer hoogste bedrag (5000$) gedoneerd Reageren
Nissan Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Toen ik de Epsilon missies zelf aan het doen was duurde het af en toe erg lang voor ik een reactie kreeg, dus dit lijkt vaak voorkomend. Heb je het aangegeven bedrag gedoneerd? En hoelang wacht je al ingame? Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik heb het bedrag al paar keer gedoneerd, en ik wacht al denk ik 8 uur of meer (bij "Time played as character") Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Nadat je K.O bent geslagen bij de rode auto moet je eerst $500 doneren. Dan zal je een bericht krijgen waar je naartoe moet gaan. Hierna zal je naar Downtown Vinewood moeten gaan, hier vragen ze om een donatie van $5000. Hierna krijg je geen nieuwe missiemarker meer voor het moment. Maar een E-mail. In dit mailtje staan 5 voertuigen die je moet stelen. Wanneer je ze hebt gestolen en afgeleverd krijg je weer een nieuwe missie marker. Als je toch alles goed hebt gedaan, dan weet ik zelf niet wat het probleem kan zijn. Misschien een paar keer naar bed gaan als Michael. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Ik weet niet of het mag een link plaatsen als het niet mag gewoon weer verwijderen Mischien heb je hier iets aan http://guides.gamepressure.com/gtav/guide.asp?ID=22019 Gr Pino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.