GTAKevin023 Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Hey, Ik wil een onderwerp openen over de personage Voldemort uit Harry Potter. Want ik wil graag een mening van jullie hebben over zijn uiterlijk. Ik vind namelijk de uiterlijk van Voldemort in de films helemaal niet eng genoeg zoals hij in de boeken word beschreven. Nou mijn vraag aan jullie. Hoe zouden jullie hem eruit laten zien in de films als jij zijn uiterlijk mocht bepalen in de films. Juist om hem eng te maken. Het liefst zou ik ook willen dat het serieus werd genomen en niet een Mr Bean Voldemort of Barack Obama. Echt een eigen gemaakte Voldemort of een goed voorbeeld hoe jij hem eruit zou laten zien. Ik begin :D Reageren
Nissan Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 De boeken geven nooit een echte descriptie. Het enige wat verteld word is dat hij een slangachtig gelaat heeft zonder neus. Kun je veel mee joh Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 De boeken geven nooit een echte descriptie. Het enige wat verteld word is dat hij een slangachtig gelaat heeft zonder neus. Kun je veel mee joh Plaats foto! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 (bewerkt) Ik vind dat de filmmakers goed hun best hebben gedaan, wat betreft het uiterlijk van Voldermort. Ik zou hem niet graag in het donker tegen komen. PS: Moet dit niet in een ander subforum? >>> Door Sorteerhoed: Verplaatst naar juiste afdeling<<< Bewerkt: 3 december 2014 door SpacyColours Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Iets meer het uiterlijk van de Potter Puppet Pals-Voldemort lijkt me wel vet. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 (bewerkt) Volgens het boek: (...) "een kale, broodmagere man"(...) "Witter dan een schedel, met grote, felrode ogen en een neus die zo plat was als die van een slang, met dunne spleten in plaats van neusgaten." Hij mist dus de rode ogen. Maar verder klopt het wel redelijk dacht ik zo. Bewerkt: 3 december 2014 door Dexist Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 "Niet eng" lijkt me een beetje oneerlijk als je hem zo even bekijkt: Maar hij wordt met elke film inderdaad wel meer en meer onzeker/flegmatisch als karakter of die indruk krijg ik toch waardoor hij minder eng wordt. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Maar op zich vind ik het niet erg, ik zie de boeken en films ook meer als twee aparte dingen. Hoewel het niet altijd lukt, probeer ik me de personages in het boek niet als de film-personages voor te stellen, maar laat ik mijn eigen fantasie er op los. Zo is Petunia bijvoorbeeld blond in het boek, en wordt Slakhoorn al helemaal compleet anders beschreven dan in de film; in mijn fantasie ziet hij er meer uit als Dr. Wily. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 "Niet eng" lijkt me een beetje oneerlijk als je hem zo even bekijkt: Maar hij wordt met elke film inderdaad wel meer en meer onzeker/flegmatisch als karakter of die indruk krijg ik toch waardoor hij minder eng wordt. Ben het volledig eens met deze post, je raakt gewend aan z'n uiterlijk waardoor het minder eng lijkt. Maar god, toen je hem voor het eerst zag in de vierde film, toen moet je dat toch wel eng gevonden hebben? Check die foto, krijg er bijna terug rillingen van haha. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 In deel 4 vind ik hem ook veeeeel enger dan in deel 7.2. Maar dat is wellicht ook de omgeving. En die ogen als hij de eerste keer recht in de camera kijkt nadat hij terug is gekeerd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.