Basler Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 ja maar dat lukt voor geen meter ik zie namelijk ook geen water bleh wat heb ik toch een k*t computer.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Het kan er ook aan liggen dat je PC juist te modern is voor de Editor. Ik vrees dat je anders niet aan ontkomt om een andere PC te gebruiken voor GTA2 modden... Reageren
danielc Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 als dat zo is zou je knnen proberen om de compliteiten te veranderen bijvoorbeeld naar win98 instellen! maar hoop er niet te veel op want op dat gebied vind ik windows xp bar slecht!!!! Reageren
Basler Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 ik zal het is op me zusse computer proberen kijken of het daar wel goed gaat Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 als dat zo is zou je knnen proberen om de compliteiten te veranderen bijvoorbeeld naar win98 instellen! Dat heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, bij verschillende PCs, dit werkte echter niet... Reageren
danielc Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik heb een vraagje lantyz [1092] y!#This is Yakuza territory. You are advised to #kill# some #Zaibatsu# before you return for work.# wat beteken die # want ik had een een keer eerder 5 maanden geleden ofzo de tekst veranderd maar toen ik online ging spelen kreeg ik zoietsals dit: mr.y heeft gedood mr.x in een gevecht""voorheen was dat jan heeft savedown gedood in een gevecht dat laatse in het engels dan he! als je begrijpt wat ik bedoel beetje vaag allemaal -------------------- en ik zie wel 30 keer [1019] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS![1020] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS! [1021] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS! [1022] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS! [1023] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS! QUOTE] zoiets wat doet dat? Reageren
need my speed Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Wat daartussen staat is denk ik schuin of dik gedrukt. Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Nee, zoals in de Texting tutorial staat: Woorden tussen twee #-tekens hebben een andere kleur (Standaard = rood, de teksten ertussen worden blauw, of andersom, weet ik niet uit mijn hoofd) "PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!" betekent letterlijk: "Meld loze tekst aan Alan Jack en Willy Mills!" Die twee mensen zijn twee van de makers van GTA2. Die teksten stammen uit de beta-testing van GTA2. Wanneer een betatester zo'n tekst tegenkwam in het spel, moest dat gemeld worden, zodat het kon worden gefikst. Het zijn dus nietgebruikte ruimtes voor tekst, die je zelf overigens gewoon kunt gebruiken. De tutorial schiet al aardig op, ik begin zo'n beetje door mijn hoofd-onderwerpen heen te raken... Ik ben nu nogmaals aan het proberen of ik de trein aan de praat krijg. Mocht dat me lukken, komt die er ook nog bij. Nog voorkeuren voor bepaalde onderwerpen? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Even simpel maar voor de 'nieuwelingen', kun je met dit programmatje kun je teksten in het spel veranderen, zo heb ik een aantal missie namen aangepakt en ook staat er in plaats van WASTED!, OWNED!... Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Als het goed is kan dat met elke TXD editor. Die in de database is gemaakt door Delfi, zie ik, dus die zal wel goed zijn. Ikzelf heb een TXD-, STY- en GCI-editor in één. Reageren
Lakser_u Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ikzelf heb een TXD-, STY- en GCI-editor in één. welke is dat dan? Maar over pilaren en colission: Als je een pilaar hebt, kun je in je script ervorr zorgen dat je er niet door kunt... Volgens mij moet je dan het object "tower" op dezelfde plaats neerzetten En mooie script-tutorials! Reageren
danielc Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 en in de mapping totural kun je geloof ik 6 bloktjes de lugt in kan je daar ok 10 of meer van maken? Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Ikzelf heb een TXD-, STY- en GCI-editor in één. welke is dat dan? Hij heet gewoon 'GTA2fileEditor'. Geen idee meer waar ik die vandaan heb. Maar als je een gewone STY Editor hebt, en een TXD editor is dat net zo goed, aangezien je de carphysics ook zelf kan aanpassen (Ideetje voor een extra tutorial...). Maar over pilaren en colission: Ah, dank je. Dat zocht ik. @ Danielc: Niet dat ik weet. Dat limiet zal er ook niet voor niets opzitten, als je de daken veel hoger zou maken zou je er op een gegeven moment doorheen kijken... Reageren
danielc Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 das jmr een groote berg of wolken krabber zit er dus niet echt in maarjah kan er wel mee leven Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Dat klopt. Maar als je je weg op het laagste niveau legt, en een gebouw maakt van 6 blocks hoog, dan ziet dat er toch nog wel imposant uit, zeker wanneer je er alleen laagbouw omheen zet. De map waar ik mee bezig was laat GTA2 momenteel crashen; Even geen screens dus, totdat ik erachter ben wat het probleem is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.