Jump to content

Win races

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben rank 21 met GTA5 online(PS4) en wil graag meer mods vrijspelen voor mijn wagenpark.

Nu staat er bij een bepaalde upgrade van mijn Dominator Muscle car dat ik bv.15 races voor deze class moet winnen.

Dan moet je toch ontzettend veel races winnen om alle upgrades te unlocken voor Sedan's, Super cars, SUV's, off-road wagens?

Ik vind dat te veel.....zoveel races worden er niet gedaan en ALS ik al een race heb, dan win ik hem vaak niet.

Heeft iemand tips?

ps: Ik vond dit net online:

"The class just means "car" not boat or plane. All races count, super, sports, muscle, it doesn't matter. BUT YOU NEED AN OPPONENT. Doing 1 lap races at CR by yourself don't count. "

Dus dat zou inhouden dat ik gewoon auto rzces moet winnen en dan unlock ik de upgrades voor alle type wagens (SUV, Muscle, Compact, Off-road, etc.?

klopt dit?

Bewerkt: door Bas Hokke
Geplaatst:

Je dient per klasse de aangegeven races te halen. Dit is echter heel simpel dankzij de races: Criminal Records en Down the Drain.

Geplaatst:

het maakt niet uit in welke klasse je een race wint hij unlocked inderdaad voor alle types tegelijk.

ook zie ik vaak op www.reddit.com/r/gtaonline mensen die iemand zoeken voor race wins te ruilen (om en om iemand laten winnen) voor die upgrades te unlocken, misschien dat je daar iemand kunt vinden zodat je elkaar kunt helpen

Geplaatst:

Mocht dat waar zijn, dan vind ik het raar dat Rockstar dat nog niet heeft gefixed.

hzo wat is daar illigaal aan ? ze hoeven toch niet alles te verpesten
Geplaatst:

Verpesten? Dit gaat om pure logica.

Je mag er best iets voor doen, om iets te unlocken per categorie in plaats van het te generaliseren.

Geplaatst:

Verpesten? Dit gaat om pure logica.

Je mag er best iets voor doen, om iets te unlocken per categorie in plaats van het te generaliseren.

ach jullie zijn die mensen die dat allemaal gaan reporten enzo jullie verpesten alles

Geplaatst:

Het is spel is zo gemaakt, en dan hoort het zo te werken. Daar komt geen verpesten bij kijken. En ja, wanneer iets niet klopt, ben ik wel diegene die het meldt. :)

Geplaatst:

Die klasses maakt heen moer uit. Het gaat om het totaal aantal races wat je gewonnen hebt.. Criminalrecords met een vriend doen, 1 lap en blijven replayen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...