Jump to content

Het (grote) Energytopic

Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt?  

91 leden hebben gestemd

1. 1. Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt?

• 10%
      5
    • 20%
      6
    • 30%
      1
    • 40%
      2
    • 50%
      11
    • 60%
      6
    • 70%
      4
    • 80%
      7
    • 90%
      40
    • 100%
      0

This poll is closed to new votes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er is al een koffie-en borrelnootjes topic, dus ik vond het wel tijd dat er ook een topic zou komen over het goedje wat veel scholieren van mijn leeftijd drinken. Drop hier alles wat met dit geschenk uit de hemel te maken heeft!

Bewerkt: door KaiSkillzz
Geplaatst:

Drop hier alles wat met dit geschenk uit de hemel gedrocht uit de hel te maken heeft!

Sorry, ik snap echt niet hoe mensen dit door de strot krijgen. In ieder geval dat Golden Power en Monster spul :7

Geplaatst:

Valt Mountain Dew ook onder de categorie " Energydrinks"?

Ennuh... ik drink heel erg soms energy drinks, omdat het best wel slecht is voor je weerstand als je het te vaak drinkt.

En Mountain Dew is gewoon een hele lekkere energy drink :D

Geplaatst:

Ik heb in het eerst het merk van Albert Heijn geprobeerd. Dat heb ik toen ook meteen weer weggegooid, en ben ik een tijdje later weer eens begonnen aan de Golden Power. Dat vond ik niet echt verkeerd, en het is super goedkoop, dus dat drink ik wel eens af en toe. Ik drink ook wel soms Bullet, maar Monster Energy viel tegen. Maar goed, ik drink het gewoon soms en niet teveel. Ik wordt er verder ook niet drukker van. :puh:

En dan zat ik maar te denken dat we het energie gingen hebben. De energie van de toekomst, groene energie!

Groene_energie312_01.jpg

... en dan hebben we het over een zoet drankje..meh... :erm:

Nja, ik vind het wel lekker. Ik drink af en toe wel eens een energydrankje :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Mweh, niet meer. Eerst vond ik het altijd lekker, alleen nu vind ik het ranzig om het elke dag te drinken.. Af en toe gaat er nog wel eentje naar binnen. Red Bull ofzo. Verder niks :puh:

'Vroeger' toen ik op school zat en nog veel op stations kwam (nog geen jaar geleden :7) dronk ik het wel vaak. Meestal euroshopper-merk, gek genoeg best lekker :7 Monster Energy (groene) beviel ook prima, ik drink het beide niet meer maar zou het nog wel lusten.

Bewerkt: door im_ruben
Geplaatst:

Bah, Zelfs die Dubbelfris van Boyss vs. Girlsss smaakt naar energy, en ik vind het niet eens lekker. Nee hoor, ik laat 'm lekker staan voor die € -,19.

Geplaatst:

Ik drink het nooit, hoofdzakelijk omdat ik dat gewoon niet kan met mijn gezondheid. Het interesseert me niet om na zoveel suikers binnen te hebben meteen weer een spuitje te moeten zetten om die suikers weer af te breken. Als diabetespatiënt breekt m'n lichaam namelijk geen suikers af – kort en bondig beschreven.

Geplaatst:

En dan zat ik maar te denken dat we het energie gingen hebben. De energie van de toekomst, groene energie!

Groene_energie312_01.jpg

... en dan hebben we het over een zoet drankje..meh... :erm:

Same here, de teleurstelling...

Ik vind al die drankjes echt helemaal niks. Op mij hebben ze iig niet het verwachtte effect, en echt lekker zijn ze ook niet, dus mij zal je ze niet zien drinken.

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...